Celulit na sve strane, salo kipi, ali žene su oduševljene: Ove fotografije su šok na Internetu

Kako se približava leto, poznata onlajn prodavnica kupaćih kostima „Swimsuits for All“ iskoristila je šansu da promoviše svoje nove modele. Za predstavljanje najnovijih verzija bikinija i jednodelnih kostima odabrali su najpoznatiju pluz sajz lepoticu Ešli Grejem, i to neretuširanim fotografijama.

Premda su i modna industrija i mediji navikli na standarde korišćenja fotošopa, potez koji su ovaj put „Swimsuits for All“ i pluz sajz lepotica povukli naišao je na gromoglasno oduševljenje i odobravanje.

Iako su odradili organizovano snimanje, na kraju su se vlasnici brenda i Ešli dogovorili da će objaviti neobrađene fotografije koje su snimili paparaci.

Na Instagramu su mnogi pohvalili ideju i rekli da bi voleli kad bi više manekenki sledilo primer seksepilne Ešli. Ona je istakla da su ove fotografije podsetnik da je „autentičnost lepa“, piše BBC.

Manekenka na Instagramu ima 6,7 miliona fanova i prva je plus sajz lepotica veličine 40 (L) koja je krasila naslovnicu magazina „Sports Illustrated“.

Kampanja pod nazivom „Moć paparaca“ trebalo bi održi želju za transparentnošću što se tiče uređivanja modnih fotografija, kao i zahtev za širom definicijom lepote.

U objavi na Instagramu kompanija je napisala: „Gledate neobrađene fotografije sa snimanja za leto 2018. sa Ešli Grejem. Pomislili smo zašto ne bismo koristili ove fotografije za kampanju?“

Dodali su da je kolekcija inspirisana dvadesetim godinama prošlog veka, posebno generacijom „snažnih žena pionira“.

Ešli je u objavi za medije istakla: „Ne stidim se nekoliko rupica, izbočina i celulita… A ne bi trebalo ni vi“.

Naravno, fanovi lepotice bili su oduševljeni.

„Hvala što ste koristili neobrađene slike! Pravo je osveženje videti stvarno telo u reklami“, napisala je jedna obožavateljka. Ni drugi nisu krili reči hvale.

Pročitaj još