U vremenima kada se suočavamo sa velikim izazovima potrebno je pokazati solidarnost i humanost kada su u pitanju najugroženiji. Kompanija Frikom donirala je 22 tone proizvoda Narodnoj kuhinji Crvenog krsta, čime je još jednom pokazala da su društvena odgovornost i briga o zajednici jedna od važnijih načela njenog poslovanja.
Foto: Promo
Ove godine, u saradnji sa Crvenim krstom Srbije, kompanija Frikom je organizovala akciju u okviru koje su potrošači kupovinom sladoleda Quattro 1650ml učestvovali u doniranju sredstava za poboljšanje kvaliteta kuvanih obroka za korisnike Narodnih kuhinja. Tako su verni potrošači pored uživanja u omiljenim ukusima ujedno i doprineli realizaciji ove donacije.
Budući da drugi put organizuju ovu vrstu donacije, kompanija Frikom i Crveni krst su zajedničkim snagama dokazali da je moguće biti human i pomoći onima kojima je to najpotrebnije.
„Zahvaljujem se Frikomu kao, društveno odgovornoj kompaniji koja je i ovoga puta dobro razumela velike potrebe korisnika narodnih kuhinja Crvenog krsta.Ovo je dobar primer i drugima koji žele i mogu da pomognu onima kojima je naša pomoć još uvek neophodna“ izjavio je generalni sekretar Crvenog krsta Srbije, Ljubomir Miladinović.
Frikom će nastaviti da organizuje i podržava humanitarne akcije i da, kao regionalni lider u proizvodnji i distribuciji sladoleda i smrznute hrane, pruža podršku i najugroženijima.