Da li ste primetili novo ime trgovinskog lanca Emmezeta? Emmezeta je sada Kućezeta!
Foto: Emmezeta
Jer, ima li bitnije poruke koju danas svako treba da pošalje od ostanka kod kuće? Teška vremena su nas sve pozvala na odgovornost i solidarnost, a Emmezeta, sada Kućezeta, svoju popularnost u Srbiji je iskoristila da građanke i građane podseti na najbitniju poruku u ova teška vremena - #ostanikodkuće.
Foto: Emmezeta
U vreme kada se ceo svet zajedničkim snagama bori protiv virusa COVID-19, poznati trgovinski lanac za prodaju nameštaja, dekoracije i tehnike, odlučio se na hrabar potez da precrta „Emme“ – prvi deo svog prepoznatljivog logotipa – i zameni ga rečju „Kuće“ koja u ovim vremenima odiše herojstvom, pobedom i sigurnošću. Jer, naše kuće su sada mesta gde treba da budemo kako ne bismo ugrozili svoj život, živote svojih najbližih i celog stanovništva. Tako će od sada do konačne pobede, Kućezeta sa svih kanala na društvenim mrežama ovog poznatog brenda podsećati šta je u ovom trenutku najbitnije – biti kod kuće, biti siguran i zdrav i svojim primerom pokazati da je neophodno poštovanje uputstava koja stižu od nadležnih institucija, kako to čine i svi zaposleni kompanije Emmezeta.
Foto: Emmezeta
Kako nam iz Emmezete poručuju „kao brend koji skoro pet godina na srpskom tržištu, osećali smo kolektivnu odgovornost i potrebu da pomognemo podizanju svesti cele zajednice o značaju ostanka kod kuće kao sredstva u borbi protiv virusa COVID-19“.
- Prepoznatljivost svog logotipa i brenda smo odlučili da iskoristimo da promovišemo svest da je ostajanje kod kuće najbolji način da sačuvamo sebe i druge. Želimo da damo podršku nadljudskim naporima lekara, medicinskog osoblja, vojnika, policajaca, vatrogasaca, svih zaposlenih u prehrambenim radnjama, apotekama i komunalnim službama, vozača, poštara, dostavljača i svih koji se trude za sve nas i nastavljaju sa radom kako bi sve funkcionisalo. Oni su naši heroji i zato je zadatak svih nas da budemo kod kuće, budemo solidarni i odgovorni prema celom društvu – poručuju iz Emmezete u nadi da će ceo svet iz ove krize izaći najbrže moguće.
Trgovinski lanac Emmezeta je od 22. marta zatvorio svoje maloprodajne centre i webshop sa ciljem da zaštiti zdravlje svojih zaposlenih i kupaca. Zaposleni ove kompanije, kojima to opis posla dozvoljava, rade od svojih kuća, a Emmezeta je, kao i uvek, u kontaktu sa svojim kupcima preko društvenih mreža i info telefona.