Dok se poslednjih godina sve više popularizuju zdravi i brzi obroci, balkanski doručak postao je gastronomski fenomen koji svakodnevno osvaja srca ljudi širom sveta. Bogat, ukusan i nutritivno izbalansiran, balkanski doručak predstavlja spoj tradicije i modernog načina života. Ovaj ukusan doručak možete dodatno obogatiti Čips čvarcima iz Industrije mesa Matijević koji su napravljeni od vrhunske svinjske masnoće, sadrže smanjen procenat masti i visok sadržaj proteina.
Klasičan balkanski doručak je sve samo ne običan obrok – to je vreme kada se okupljaju porodica i prijatelji da uživaju u bogatstvu ukusa i tekstura i sadrži sve što čini srž naše kuhinje: domaći hleb, jaja, domaći sir, ajvar, sveže povrće, ali i najvažniji sastojak - meso. Bilo da se radi o dimljenim kobasicama, slanini, kulenu ili čvarcima, meso je nezaobilazan deo ovog obroka, koji nije samo ukusan, već i bogat proteinima i hranljivim sastojcima.
Bilo da pripremate tradicionalni balkanski doručak kod kuće ili želite da obogatite svoj jelovnik, proizvodi kompanije Matijević garantuju da će svaki zalogaj biti ukusan i zdrav. Čips čvarci su idealni za pripremu ovog doručka - meko-hrskavi komadi odličan su izbor za grickanje, ali i za sve one koji vode računa o ishrani jer sadrže manji procenat masti, a veći sadržaj proteina.
Uz sve veću potražnju za tradicionalnim i comfort food jelima koja pružaju osećaj doma, balkanski doručak je pronašao svoje mesto na međunarodnim menijima, na društvenim mrežama i u restoranima širom sveta. Od influensera do food blogova, recepti za balkanski doručak dolaze sa svih strana, a svaki obrok uz Čips čvarke kompanije Matijević nosi sa sobom domaći ukus Balkana.
Naš poznati food influenser Luka Rosandić, poznatiji kao @lule_eats podelio je sa svojim pratiocima kako uživa u pripremi balkanskog doručka, čiji su glavni sastojak Čips čvarci. Video možete pogledati na njegovot Tik Tok nalogu: @lule_eats
Pogoni kompanije Matijević opremljeni su najsavremenijom tehnologijom i dnevno proizvode oko 120 tona gotovih proizvoda, od čega se 80% realizuje u sopstvenih 164 savremenih maloprodajnih objekata u 60 gradova širom Srbije, dok se preostalih 20% proizvodnje realizuje u veleprodaji.