Najveće zvezde srpskog interneta

Iako smo svakodnevno okruženi bombastičnim naslovima, eksplicitnim fotografijama i tekstovima koje, u većini slučajeva, zažalimo što smo ih uopšte otvorili, uverili smo se da ljudi u Srbiji imaju sluha i za drugačije stvari. Godinama unazad, Dnevna doza lepog je zbog svog pozitivnog sadržaja praćena od strane miliona ljudi koje žele da svakog dana uživaju u pozitivnom sadržaju i objavama kojima će se uvek vraćati.

Foto: ddl.rs

Dnevna doza lepog je izuzetak, ne samo zbog jedinstvenih objava, već i zbog toga što predstavlja ne samo najbrže rastući medijski portal u Srbiji, već i u regionu! Inspirativni tekstovi o životu, zdravlju, lepoti, zanimljivosti iz sveta poznatih, kao i aktuelne informacije iz zemlje i sveta ispunjavaju očekivanja i najzahtevnijih čitalaca. I bez senzacionalističkih naslova i sadržaja iz rijalitija, žute štampe, crne hronike i politike, koji donose najveću posetu, portal ddl.rs je, prema podacima Gemiusa, sistema za praćenje posećenosti sajtova, u julu zauzeo 23. poziciju, dok je u prvoj nedelji jula napredovao za tri mesta i sada se nalazi u prvih 20 sajtova u Srbiji.

Kao najveća stranica na Fejsbuku u Srbiji, Dnevna doza lepog konstantno radi na kvalitetu sadržaja i uspeva da u moru kiča i šunda kojima smo okruženi, ostane dosledna i zaista godinama pruža svojim pratiocima samo "dnevnu dozu lepog". 

Broj korisnika interneta u Srbiji nezaustavljivo raste iz godine u godinu, a portal Blic.rs je i dalje neprikosnoven kod domaće publike i najrelevantniji izvor informacija među internet populacijom.

Foto: Shutterstock

Od početka 2019. godine, iz meseca u mesec, Blic je broj jedan informativni portal u Srbiji kome u proseku na mesečnom nivou pristupa oko 76 odsto internet populacije, pokazuju zvanični podaci Gemiusa, sistema za praćenje posećenosti sajtova.

Čak i u vreme letnjih meseci, kada se broj internet korisnika zbog raspusta i godišnjih odmora tradicionalno smanjuje, Blic beleži odlične rezultate.

Samo u prvoj sedmici jula, prema Gemiusu, više od polovine ukupnih internet korisnika u Srbiji (52%) postelilo je Blicov portal.

Konkretno, u prvoj nedelji jula, pokazuju podaci Gemiusa, Blic je imao gotovo dva miliona jedinstvenih korisnika (1.974.234), a prvi sledeći na listi čak 230.000 manje.

Hvala vam na ukazanom poverenju, čitajte nas i dalje, a mi ćemo se truditi da postanemo bolji i ispunimo vaša očekivanja.

Pročitaj još