Dolazak brenda Ikea u Srbiju je obradovao mnoge, jer više nismo morali da idemo do susedne Mađarske ili Hrvatske po omiljene aksesoare za kuću, već da lično ili putem online kupovine sve kupimo kod nas.
Foto: Shutterstock
Prvo iskustvo dolaska u njihovu robnu kuću u Beogradu je zaista bilo impresivno - dočekala nas je potpuno ista usluga i kvalitet na koji nas je Ikea i navikla; što se tiče cena postoje odstupanja, ali je makar sve bilo tu na dohvat ruke. Ono što je posebno dobro je njihov korisnički servis i garancija, kada je pitanju povraćaj robe i uslovi ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom.
Elem, sve bi bilo u redu da do pre određenog vremena nisam krenuo u potragu za novim dušekom. Prijatelji su mi preporučili baš Ikein model koji su oni nedavno kupili. Otišao sam u njihovu robnu kuću da pogledam dušek i testiram ga, nakon kratkog razgovora sa prodavačicom i uslova koje mi je predočila – 25 godina garancije i 90 dana test perioda nakon kojeg dušek može biti vraćen ukoliko vam ne odgovara, odlučio sam se za kupovinu istog, putem online-a zbog lakše dostave.
Dušek je isporučen u naznačeno vreme i ceo proces preko njihove kurirske službe je bio za pohvalu. Nažalost, neprijatno iznenađenje je stiglo kada je dušek otpakovan iz vakuum pakovanja jer su po njemu bile veoma vidljive fleke. Moglo se pretpostaviti da je dušek verovatno korišćen i da ga je neko vratio, nakon toga su ga oni verovatno samo ponovo spakovali i pustili u prodaju. Iz priloženog se moglo pretpostaviti da je neko spavao na mom novom dušeku skoro 3 meseca i onda su oni taj dušek prodali kao nov.
Foto: ddl.rs
Možda bi bilo u redu da su navlaku dušeka dali na hemijsko čišćenje jer se onda ne bi videli tragovi korišćenja, nažalost to ovde nije bio slučaj. Kada već kupujete nov dušek, nije vam prijatno ako pomislite da je neko par meseci već spavao na njemu, u tom slučaju bi bilo potrebno da postoji „second hand“ odeljenje u Ikei.
G.R.