Osnovne studije Vojislav je završio na državnom Univerzitetu u Koloradu (Boulder) – Leedsškolu biznisa, gde je studirao računovodstvo i preduzetništvo. Po završetku studija, počeo je da radi u kompaniji „Vienna Insurance Group”, inicijalno za „Wiener Stadtische” osiguranje, a posle toga paralelno za „Wiener RE Beograd” (reosiguravajuća kompanija) i za „Wiener Stadtische” životno osiguranje u Crnoj Gori. Radi na poslovima korporativnog upravljanja rizicima, gde je sistem iz matične kompanije u Beču prilagodio našem korporativnom sistemu, prenosi BIZLife magazin.
Foto: bizlife.rs
Završio je master studije na FON-u, a kao proizvod master studija, sa najboljim prijateljem uspostavio je plantažu borovnica na tri hektara. Nakon tri godine poslovanja nastala je „Beobašta”, kao logičan razvoj poslovanja. Ideja „Beobašte” je da sveže borovnice vrhunskog kvaliteta budu na zadatoj adresi u roku od 24 časa od branja. Kako Vojislav kaže, ideja je bila njegova, a realizacija timska i zato veliku zahvalnost duguje poslovnom partneru Aci i marketinškoj agenciji ORA Digital, koji je na njegov nagovor pomogao da se cela priča „istera do kraja”.
Za mesec i po dana prikupili su 450 porudžbina sa oko 1500 kilograma borovnice.
Oženjen je Marijom i ima sina Teodora.
Postoji li nešto čega ste se odrekli kako biste stigli gde ste sada?
Odrekao sam se (i odričem se i dalje) vremena sa svojom porodicom. Žao mi je zbog toga, ali mislim da je to neminovnost. Trebalo bi da svi od toga imamo neki benefit u budućnosti.
Da li je uspeh stigao do vas ili ste vi „stigli” uspeh?
Ne mogu još uvek da kažem da sam uspešan, ali mogu da kažem da sam otkrio pravac gde ima puno potencijala za uspeh. Definitivno ga jurim.
Koja je najvažnija lekcija koju ste naučili u dosadašnjem radu?
Nikada, ali nikada ne odustati od ideje. „Beobašta” je nastala nakon što sam sa više od pet marketinških agencija imao razgovore, duže od godinu dana, jer nijedna nije htela ni da čuje za moj predlog saradnje.
I još jedna vrlo važna lekcija: Iza ideje stoji jedan čovek, iza realizacije mora da postoji tim.
Šta je krajnji cilj?
Opsluživanje 4000 Beograđana prehrambenim proizvodima koji imaju višemesečni vek upotrebe, a koje možemo ponuditi po povoljnijoj ceni, uz vrhunski kvalitet i uslugu dostave na željenu adresu ili preuzimanja sa unapred definisane adrese.
Omiljeni predmet u školi? - Mikroekonomija.
Prvi posao? - Pomoćnik u vešeraju ‒ „Country Club Hotel Babe”.
Poslovni uzor? - Tata, mama i brat. Oni znaju zašto.
Pesma kao moto? - Aerosmith – „Dream On.“