Kampanja za donji veš bez Fotošopa

Onlajn prodavnica "In The Style" pustila je u prodaju novu liniju donjeg veša inspirisanu Danom zaljubljenih. Ono što je posebno oduševilo ljude širom sveta jeste činjenica da je ova kampanja za donji veš bez Fotošopa, tj. manekenka koja nosi donji veš je prikazana u prirodnom izdanju, bez ulepšavanja fotografija. 

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели InTheStyle.com (@inthestyle) дана

Istakli su da su namerno prikazali sve nepravilnosti koje se mogu naći na ženskom telu želeći da to predstave kao sasvim normalnu pojavu. 

Na manekenki se jasno vide ožiljci, strije, mladeži i sve ono što je sastavni deo jedne žene.

"Pravo je osveženje videti kako donji veš stoji na pravom, realnom ženskom telu", "Za nekoga ko se porodio pre 4 meseca ovo je fenomenalno. Hvala vam što ste učinili da se osećam normalo", bili su samo neki od brojnih komentara koje su žene uputile ovoj kampanji. 

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели InTheStyle.com (@inthestyle) дана

Ova kapanja osmišljena je i da pošalje poruku ženama da vole sebe kako god da izgledaju. 

"U vremenu kada smo bombardovani slikama savršenih žena koje šalju poruku onim običnim ženama da nisu dovoljno dobre mi želimo da pošaljemo poruku da niko ne treba sebe da ulepšava. Vi ste već savršene", rekli su iz "In The Style".

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели •MOLLY KRENZ (@mollykrenz_) дана

Kritičari su rekli da su ipak izabrali manekenku koja sama po sebi i nema neke mane, te da ako su želeli da slave nesavršenosti onda je trebalo i jasnije da ih pokažu na fotografijama. 

Ovo je možda i opomena za najvećeg proizvođača donjeg veša na svetu Viktorijas sikret da bi i oni mogli ovakvu praksu da uvedu jer u svojim redovima već imaju savršene žene koje zaista ne bi morali još da doteruju u Fotošopu.

Pročitaj još