Nova Gučijeva kampanja za liniju ruževa privukla je mnogo pažnje na društvenim mrežama. U kampanji za liniju od čak 58 novih nijansi ruževa pojavljuje se Dani Miler, pevačica pank benda Surfbort, kao i manekenka Mae Lapres, prenosi Index.hr.
Foto: Shutterstock
Čim su se pojavile prve fotografije kampanje na Instagramu, počela je rasprava. Dok su jedni oduševljeni i podržavaju "Gučijevo" uvažavanje različitosti, drugi smatraju da je kampanja preterana.
"Ovo definitivno neće nikoga motivisati da kupi taj ruž", "Radije bih onda potrošila taj novac na zubara nego na vaš ruž", "Ne sviđa mi se ovo", "Može li neko da mi objasni šta je ovo?", "Promovišete lošu higijenu i loše zdravstvene navike, ovakvi zubi nisu samo estetski problem već i medicinski", "Sorry, 'Guči', ali uništili ste svoje ime", "Prepala sam se", bunili su se neki.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Drugi su bili oduševljeni.
"Ovo je genijalno", "Napokon vidim reklamu za ruž na nekome to nema lažni snežnobeli holivudski osmeh", "Napokon uvažavate normalno", "Lepota je lepota, bez filtera", "Zaista je tužno da smo došli do toga da nas razljuti to što neko nema savršen holivudski osmeh. Pogledajte se u ogledalo", "Nemaju svi savršene zube i tužno je videti da nečija nesavršenost vređa druge", "Čekajte, ona ne bi smela da nosi ruž jer se vama ne sviđaju njeni zubi? Glupi ste", branili su kampanju drugi.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
"Šminka je nešto poetično i prolazno što možete dodati vašem licu, promeniti ili pomoću nje istaknuti nešto na sebi. Šminka je za mene nešto poput čarobnog jezika, čvrsto je povezana s drugim detaljima koje koristimo za naglašavanje sebe, poput frizure ili nakita. Od svih tih aspekata koje koristimo da naglasimo ili potcrtamo neki aspekt sebe, šminka je najneposredniji i najstariji način i samim time najfascinantniji", rekao je kreativni direktor „Gučija“ Alesandro Mikele najavljujući kampanju za WWD.
"Budi hrabra. Budi jarka. Budi lepa", slogan je kampanje.