Deca koja još nisu krenula u vrtić a već vrte novac na društvenim mrežama postala su opšte mesto.
Svidelo vam se to ili ne, kada prvi put okačite sliku vašeg deteta na društvene mreže, (ne)svesno ste pristali da učestvujete u takmičenju čije je dete najlepše. A ono najlepše okiti se titulom, slavom i karijerom. I niko ne vidi ništa loše u tome - ako i vidi, zaćuti i okrene glavu kad vidi novac kojim to dete raspolaže.
Anastasija Knjazeva je jedan od primera, a tu je i Tilen Blondo i još cela armija devojčica poput njih. Sada im se pridružila i Klaudija Ramirez (3).
Na račun ogromnih plavih očiju Klaudija je sa tek tri godine postala zaštitno lice pojedinih velikih brendova. Klaudija ima i stariju braću, kao i sestru koje mama takođe pokušava da progura, ali publika najviše reaguje baš na Klaudiju, koja već nosi titulu nove "najlepše devojčice".
Na Instagram fotografijama male Klaudije ređaju se komplimenti stranaca, a majka uredno zahvaljuje, dok istovremeno nudi i svoju poslovnu mejl adresu za saradnje brendova sa njenom devojčicom.
U redu ili ne, šta vi kažete?