Dijamant – kompanija koja prati prave vrednosti

Dijamant – kompanija koja prati prave vrednosti

Kompanija Dijamant, koja beleži više od 80 godina uspešnog poslovanja, prepoznala je značaj društveno odgovornih aktivnosti i nastavila sa realizacijom kampanje „Prati suncokret“, koja je usmerena na potrebe osoba sa Daunovim sindromom i poboljšanje njihovog položaja u društvu.

Foto: Dijamant

S tim u vezi, donirano je milion i sedam stotina hiljada dinara nacionalnom Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom i na taj način, pružena podrška onima koji su na prvi pogled drugačiji, ali su važan deo zajednice.

„Kada imaš priliku da jednoj osobi ulepšaš život, to je privilegija, a kad su u pitanju oni čiji osmeh, uprkos svakodnevnim problemima sa kojima se suočavaju, nikada ne izostaje, taj osećaj se ne može opisati. Kampanju „Prati suncokret“ započeli smo u želji da podignemo svest javnosti o osobama sa Daunovim sindromom i pokrenemo značajne teme, kao što je njihova inkluzija u društvene aktivnosti. Ovo je druga godina projekta i izuzetno sam ponosna na reakcije šire zajednice koja je razumela značaj poruke koju komuniciramo. Kupovinom našeg najprepoznatljivijeg proizvoda, Dijamant ulja, potrošači su donirali po jedan dinar za potrebe Saveza, što je i dokaz podrške i prepoznatosti naše osnovne ideje“, izjavila je Bojana Petrašek Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.

Foto: Dijamant

Sa druge strane, Snežana Milivojević, predsednica Saveza udruženja izrazila je zahvalnost kompaniji uz uverenje da će donirana sredstva biti upotrebljena za unapređenje daljeg rada udruženja.

Foto: Dijamant

Inicijativa „Prati suncokret“, pored materijalne podrške ima za cilj da upozna širu javnost sa potrebama onih čiji glas se retko čuje i da pokaže da samo zajedničkim snagama možemo da menjamo sredinu na bolje, jer kako i sam slogan kampanje poručuje - više smo slični nego različiti.

Zatvoreno za komentare.