Dijamant je kompanija posvećena stalnom unapređenju proizvodnih procesa, koja aktivno ulaže resurse u inovativnost, u nastojanju da se uskladi sa potrebama tržišta i potrošača. Kampanja „Dobro jutro – probudi dan!“, osmišljena je sa željom da na zanimljiv i kreativan način različite ciljne grupe upozna sa novinama u razvoju Dobro jutro brenda i podstakne na dobro raspoloženje od ranog jutra.
Foto: Dijamant
„Dijamant kao regionalni lider u prehrambenoj industriji ulja, stonih margarina i majoneza, posebnu pažnju posvećuje inoviranju portfolija i unapređenju proizvoda. U skladu sa tim, osmislili smo novu komunikacionu platformu koja za cilj ima da naše potrošače motiviše da svako jutro započnu uz muziku i naše spotove koji šire pozitivnu energiju i dobre vibracije.
Foto: Dijamant
Osim novog dizajna ambalaže, vođeni svetskim trendovima koje stalno pratimo, unapredili smo i recepturu Dobro jutro margarina, koja sada podrazumeva odsustvo palminog ulja, tako da udeo domaćih sirovina u proizvodu sada iznosi 90%“, izjavio je Filippos Nanopoulos, direktor marketinga i razvoja kompanije Dijamant, i dodao da je Dijamant prvi u ovoj kategoriji načinio važan korak i potrošačima ponudio liniju proizvoda koja ne sadrži palmino ulje.
Foto: Dijamant
Dobro jutro margarini idealni su za pripremu brzog i ukusnog obroka. Savršene mazivosti i teksture, uz omiljeno pecivo i dodatak vitamina A, D i E, postaće rutina uz koju ćete biti spremni za ostatak dana.