Kompanija Frikom, u saradnji sa agencijom T&T Brand Factory, dobitnik je priznanja za najbolju kampanju u kategoriji Pojedinačni radovi - Digital influenser marketing, na sedmom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021.
Foto: Frikom
Macho Grmi kampanja u okviru koje su predstavljeni novi proizvodi – Macho Sandwich, Macho čaša čokolada i Macho čaša bela čokolada ostvarila je izvanredne rezultate po svim bitnim parametrima i još važnije, uspela je da približi Macho brend mlađoj populaciji.
„Kad smo počeli sa radom na ovom projektu, imali smo dva cilja na umu - snažnije pozicioniranje Macho brenda na tržištu i predstavljanje osveženog portfolija ciljnoj grupi. Sa sigurnošću i velikim zadovoljstvom mogu da kažem da je ovo priznanje svojevrsna nagrada za uloženi trud i rad svih zaposlenih iz kompanije. Ova osvojena nagrada nam je od posebne važnosti jer je uspeh koji smo postigli prepoznat ne samo kod potrošača već i stručnog žirija“, izjavio je Miodrag Marinković, marketing menadžer za sladolede.
Pored mladih koji sebe nazivaju „generacijom Z“ i stručnog žirija, priznanje uspešnosti kampanje stiglo je i iz poslovne zajednice, i to od predstavnika kompanije Google, na nedavno održanom FMCG Brand forumu, koji je u okviru svoje prezentacije, istakao Macho kampanju kao izuzetno upečatljivu.