Prepoznajući značaj odgovornog roditeljstva i izazove koji su pred njim, porodični brend Quattro, podržao je konferenciju „Otvorena vrata“ održanu u Dečijem kulturnom centru.
Foto: Frikom
Kao brend koji neguje i podržava prave porodične vrednosti, Quattro je pružio ohrabrenje zajedničkim naporima u stvaranju boljih uslova za odrastanje mališana u društvu.
Važno je da svako da svoj doprinos – bilo da se radi o pojedincu, kompaniji ili brendu, a stručnjaci su saglasni da je posebna podrška potrebna kako deci tako i roditeljima.
Osim razgovora o transformaciji roditeljstva, istaknuta je važnost uloge i oca i majke u odrastanju i da je za razvoj zdrave i funkcionalne porodice neophodno da više kvalitetnog vremena provodi zajedno.
Ideju za ukusne porodične trenutke, Quattro je dao već na kraju ove konferencije, kada su svi učesnici probali neke od dobro poznatih i novijih ukusa sladoleda čime je ovaj brend podsetio kako se kroz deljenje malih ukusnih trenutaka, mogu preneti i jačati prave porodične vrednosti.