Verovatno ste mogli primetiti da se od skoro na domaćem tržištu mogu pronaći 100% voćni sokovi, sa vitaminima i bez dodatih šećera koji dolaze iz kompanije Fructal. Ta kompanija, simbol jednog vremena, već osam decenija i uprkos svim izazovima uspešno posluje na svim tržištima bivše Jugoslavije. Fructal je ne samo simbol jednog vremena, već i simbol kvaliteta, zahvaljujući kojem je oduvek na vrhu liste i prvi izbor pri kupovini sokova.
Foto: Fructal
Fructal je svoje prvo drvo jabuke zasadio 5. oktobra 1945. godine, kada je pet radnika počelo da radi u napuštenoj zgradi bivše tekstilne fabrike. Baš i sam logo kompanije simbolizuje to prvo zasađeno drvo, a inspiracija za naziv brenda potiče od reči „frutta“, koja znači voće. U godinama koje slede, kompanija je napredovala, uvodila mehanizaciju i modernizaciju tehnoloških procesa postavljajući temelje Fructalovog kvaliteta i imena. Sam logo kompanije upravo ukazuje na njihovo trajno opredeljenje, a to je da potrošačima ponude najkvalitetnije i potpuno prirodne proizvode.
Dakle, kvalitet je ono što je nasleđe Fructala, koji već 80 godina odoleva modernim trendovima u proizvodnji sokova koristeći samo pravo voće, poštujući najstrože kriterijume kvaliteta kad su u pitanju izbor sirovina odnosno voća, i krajnjih proizvoda.
Iz Fructala na tržištu Srbije od skoro se mogu pronaći sokovi od 100% najkvalitetnijeg voća, sa dodatim vitaminima ali bez dodatih šećera, koji sadrže samo sećere prirodno sadržane u voću. Sokovi su u praktičnim pakovanjima, flašicama, što ih čini idealnim za osveženje u pokretu. Odličan su izbor za sve koji vode zdrav život i koji se zdravo hrane. U letnjim danima koji su pred nama ovi sokovi biće idealno i skroz prirodno osveženje za sve generacije.