Ako želite da saznate više o određenoj kompaniji, samo pogledajte njene zaposlene. Svaki radnik je najbolji reprezent svog poslodavca, pa tako onaj koji je zadovoljan i motivisan umnogome govori o poslovanju kompanije. Employer branding je koncept koji podrazumeva promovisanje kompanije, sa ciljem da se od biznisa napravi takav brend koji će privući potencijalne nove kadrove, zatim ih zaposliti i zadržati.
Foto: Shutterstock
Za zaposlene, nagrade i beneficije su važne za jačanje njihove lojalnosti i povezanosti sa svojim poslodavcem. Beneficije imaju direktan uticaj na lojalnost, angažman i produktivnost kada zadovoljavaju potrebe zaposlenih. Pored toga, one su jednako važne kao i bilo koji drugi faktor koji doprinosi angažovanju zaposlenih.
Istraživanja pokazuju da su zaposleni konzistentno zdraviji i srećniji kada je njihovo radno mesto fleksibilno. Opcije u planu i programu rada, sposobnost rada od kuće, višestruki izbor pića u kuhinji, sve to daje zaposlenima osećaj pripadnosti i izbor u kreiranju svog načina života. Jedan od dobrih primera na koji način možete svoje zaposlene učiniti zadovoljnim, a buduće potencijalne privući, jeste i House Of Benefits program. O čemu je reč?
House Of Benefits program poseduje iskustvo u oblasti ljudskih resursa, koje mu omogućava, ne samo da dobije stvarnu sliku trenutnog stanja u kompaniji, već i da efikasno dijagnostikuje probleme unutar same organizacije.
House Of Benefits program nudi širok spektar rešenja i usluga zahvaljujući kojima može pomoći da osnažite svoju radnu snagu, i osposobite je da se lakše prilagodi promenama u budućnosti. Ovakav pristup omogućava kompaniji da postavlja trendove za zaposlene, i time poboljšava svoju poziciju u odnosu na konkurenciju.
Ukoliko se pitate “Zašto firme jednostavno ne povećaju plate zaposlenima umesto što ih podstiču različitim benefitima?” odgovor je jednostavan. Već smo rekli da je zaposleni najbolji reprezent svoje kompanije, a kada se u društvu povede priča o poslu ili poslodavcima, budite sigurni da će svaki zaposleni koji je nagrađen HoB karticom to istaći kao vrlinu svog poslodavca i kao dodatnu vrednost koju dobija na svom radnom mestu.
Foto: Shutterstock
HoB kartica koju zaposleni dobije od poslodavca predstavlja simbol negovanja odnosa poslodavac-zaposleni, i prepoznata je u više od 800 prodajnih i uslužnih objekata širom Srbije.
Da, dobro ste razumeli. Na HoB kartici nalazi se određena svota novca koju zaposleni bira gde i na koji način će potrošiti. Sve to je moguće na dodir prsta kroz mobilnu aplikaciju ili na klik kroz web platformu.
Foto: House Of Benefits
Kompanija je ta koja određuje koji benefiti će biti dostupni zaposlenima za kupovinu na HoB platformi. U svakom trenutku zaposleni pored kupovine fleksibilnih benefita do predefinisanog iznosa koji mu je dodelila kompanija, može imati uvid u sve informacije i osnovne (fiksne) benefite koje mu kompanija pruža van segmenta fleksibilnih beneficija, ali i imati veliki broj popusta i specijalnih ponuda kod većine HoB partnera kada kupuje svojim novcem, van budžeta na HoB platformi.
HoB ima veliki broj partnerskih kompanija, koje obezbeđuju popust svima onima koji poseduju HoB karticu. House Of Benefits obavlja čitav proces kreiranja programa, kartica, administracije, logističke i softverske podrške, tako da kompanija na kraju meseca samo plati uslugu HoB-u i “mirno spava”, znajući da je za svoje zaposlene učinila najbolju moguću stvar i time ih dodatno motivisala.