Nema ništa vrednije za jednu kompaniju od kadra kojim raspolaže. Zaposleni predstavljaju ogledalo firme i zbog toga je od krucijalnog značaja pažljivo osluškivati njihove želje i potrebe i izlaziti im u susret na adekvatan način.
Foto: House of Benefits
Davno iza nas su vremena kada su zaposleni tretirani kao obična radna snaga kojoj na kraju meseca samo treba platiti za obavljen posao. Danas su odnosi između poslodavca i zaposlenog više nalik prijateljskim i porodičnim relacijama, jer je svaki radnik najbolji reprezent svog poslodavca, pa tako onaj koji je zadovoljan i motivisan umnogome govori o poslovanju kompanije.
Sve popularniji koncept Employer Branding podrazumeva promovisanje kompanije, sa ciljem da se od biznisa napravi takav brend koji će privući potencijalne nove kadrove, zatim ih zaposliti i zadržati.
Jedan od dobrih primera na koji način možete svoje zaposlene učiniti zadovoljnim, a buduće potencijalne privući, jeste i House Of Benefits program. Ovaj program nudi širok spektar rešenja i usluga zahvaljujući kojima kompanija može osnažiti svoju radnu snagu, i osposobiti je da se lakše prilagodi promenama u budućnosti. Ovakav pristup omogućava kompaniji da postavlja trendove za zaposlene, i time poboljšava svoju poziciju u odnosu na konkurenciju.
Na nedavno održanom događaju “HoB Rewards Meeting Day”, prisutni su imali priliku da se bliže upoznaju sa svim pogodnostima koje HOB program nudi, kroz iskustva koja su vrhunski stručnjaci iz oblasti HR-a podelili sa njima. Jedan od osnivača programa House Of Benefits, Nenad Pantelić, istakao je ključne funkcionalnosti, kategorije i razlike između benefita, kao i na koji način ovaj program funkcioniše u praksi.
Pored njega, prisutnima su svoja iskustva o saradnji sa HOB programom predočili i Žaklina Teofilović, HR direktor kompanije MTU Maintenace Serbia, Danijela Đurić, HRXcel kompanija, Stefan Vukajlović, HR direktor za kompenzacije i benefite Fortenova grupe, Jovana Slacki, ispred kompanije Delta, kao i Vukašin Terzić, ispred Telekoma Srbija.
Svi prisutni jednoglasno su se složili da beneficije imaju direktan uticaj na lojalnost, angažman i produktivnost kada zadovoljavaju potrebe zaposlenih. Pored toga, one su jednako važne kao i bilo koji drugi faktor koji doprinosi angažovanju zaposlenih. Istraživanja pokazuju da su zaposleni konzistentno zdraviji i srećniji kada je njihovo radno mesto fleksibilno.
Kada se u društvu povede priča o poslu ili poslodavcima, budite sigurni da će svaki zaposleni koji je nagrađen HOB programom to istaći kao vrlinu svog poslodavca i kao dodatnu vrednost koju dobija na svom radnom mestu.
HOB kartica koju zaposleni dobije od poslodavca predstavlja simbol negovanja odnosa poslodavac-zaposleni, i prepoznata je u više od 800 prodajnih i uslužnih objekata širom Srbije. Na HOB kartici nalazi se određena svota novca koju zaposleni bira gde i na koji način će potrošiti. HOB ima veliki broj partnerskih kompanija, koje obezbeđuju popust svima onima koji poseduju HOB karticu.
House Of Benefits obavlja čitav proces kreiranja programa, kartica, administracije, logističke i softverske podrške, tako da kompanija na kraju meseca samo plati uslugu HOB-u i “mirno spava”, znajući da je za svoje zaposlene učinila najbolju moguću stvar i time ih dodatno motivisala.