Imlek Oaza – prvi domaći napici 100 odsto biljnog porekla

Imlek Oaza – prvi domaći napici 100 odsto biljnog porekla

Imlek, jedna od kompanija sa najdužom tradicijom i najvišim kvalitetom u zemlji i regionu, predstavila je danas dva nova proizvoda - 100 odsto biljnog porekla. Novi proizvodi pod imenom „Imlek Oaza“ predstavljaju alternativne, nemlečne napitke, sa ukusom ovsa i badema, i rezultat su kontinuiranog istraživanja, razvoja i stremljenja ka inovacijama, kao i odgovora na potrebe savremenog potrošača.

Foto: Stefan Simonović

Ova godina predstavlja istorijsku za kompaniju Imlek, koja nakon 70 godina postojanja, po prvi put ulazi u kategoriju biljnih napitaka. Imlek Oaza predstavlja jedini brend u kategoriji biljnih napitaka stvoren od strane domaćeg proizvođača, što Imlek čini prvom kompanijom iz mlečnog sektora koja je svojim potrošačima ponudila alternativne, biljne napitke.

Ističe se visokim sadržajem kalcijuma i vitamina, ne sadrži laktozu, pružajući alternativu za sve one koji zahtevaju proizvod bez ovog sastojka. Ovi proizvodi donose svež pristup ishrani, nudeći potrošačima jedinstveno iskustvo i izuzetnu nutritivnu vrednost. Imlek Oaza ovas i badem jednostavno se uklapaju u dnevnu rutinu, bilo kao dodatak kafi, zdravim obrocima, kašama, smutijima, za pripremu jela ili kao osvežavajući napitak.

"Inovacije su ključni deo našeg identiteta i prožimaju svaki segment poslovanja kompanije, a najnoviji brend Imlek Oaza predstavlja izuzetno važan korak ka održanju naše vodeće uloge u prehrambenoj industriji zemlje i regiona. Prozivodi brenda Imlek Oaza prvi su 100 odsto domaći proizvodi ovog tipa, napravljeni isključivo sa najkvalitetnijim biljnim sastojcima. Postavljanje novih standarda u kvalitetu i raznovrsnosti je nešto što determiniše strategiju kompanije Imlek, a i u narednom periodu ćemo nastaviti da istražujemo i razvijamo nove proizvode, kako bismo zadovoljili potrebe naših potrošača“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer komunikacija i korporativnih poslova Imleka.

Zatvoreno za komentare.