Kupovina iz fotelje nikad popularnija!

Kupovina iz fotelje nikad popularnija!

Pandemija koronavirusa uticala je na svaki deo naše svakodnevnice, a gotovo da ne postoji sfera života koja ne neki način nije promenjena u proteklih godinu i po dana. Ugostiteljstvo, maloprodaja i uslužne delatnosti definitivno su među oblastima koje su se našle pred najvećim brojem izazova budući da je način na koji kupujemo promenjen, po mišljenju mnogih, zauvek.

Foto: promo

Redove u prodavnicama, čekanje na slobodan sto u restoranima i vraćanje sa posla sa punim kesama različitih potrepština zamenile su različite onlajn platforme za kućnu dostavu koje preuzimaju primat u većini zemalja sveta.

Pored toga što ove platforme omogućavaju smanjenje kontakata i time bezbednije iskustvo kupovine, one nam štede i vreme i energiju. Imajući sve navedeno u vidu, ne čude i podaci nastali nakon istraživanja globalnog portala „Food Delivery News“ koji pokazuju da je čak 53% potrošača tokom pandemije namirnice kupovalo isključivo onlajn, dok su procene Deutsche Bank da će dostava hrane putem interneta do 2023. godine porasti za 220 milijardi dolara.

Iako naručivanje putem interneta nije novost, uslovi pandemije definitivno su ovaj način kupovine učinili široko zastupljenim, pa je tako istraživanje Centra za istraživanje javnih politika pokazalo da je u Srbiji korišćenje mobilnih aplikacija za dostavu hrane i drugih proizvoda tokom pandemije poraslo za 20 odsto.

Procena je da trenutno ima 360.000 ljudi na domaćem tržištu koji naručuju proizvode putem aplikacija, a prosečan trošak po porudžbini je između 1.000 i 2.000 RSD. Ovo istraživanje pokazalo je i da je vrednost tržišta za dostavu hrane u Srbiji prethodne godine iznosilo oko 10,8 miliona evra mesečno.

U skladu sa globalnim trendovima, korišćenje aplikacija za dostavu postalo je deo poslovnog i privatnog života i građana Srbije, a jedna od najpopularnijih aplikacija za dostavu u našoj zemlji je Wolt, koji se na tržištu ističe zbog mogućnosti dostave svih vrsta proizvoda.

Tako je sada moguće da Vam na vrata „dođu“ ne samo obroci, već i kućna hemija, proizvodi za negu, sveća za savršeno hedonističko veče kod kuće ili poklon koji ste u žurbi zaboravili da kupite.

Dostava na adresu definitivno predstavlja pozitivan trend koji nam je omogućila digitalizacija, a ukoliko već niste, probajte da koristite neku od dostupnih aplikacija i sami se uverite da za svakodnevnu kupovinu postoji i lakši način.

Zatvoreno za komentare.