Da li znate zašto svi ljubitelji dobrog šopinga s nestrpljenjem očekuju 25. jun?

Da li znate zašto svi ljubitelji dobrog šopinga s nestrpljenjem očekuju 25. jun?

Tokom poslednje dve decenije, Beograd je, pored brojnih turističkih atrakcija od istorijskog i kulturnog značaja, postao prava meka za sve ljubitelje dobrog i raznovrsnog šopinga u čitavom regionu.

To ne treba da čudi, s obzirom na to da zbog najpoznatijih svetskih modnih brendova više ne morate da odlazite u centralnu i zapadnu Evropu, jer ih sada gotovo sve možete naći upravo u Beogradu.

Još jedan modni brend koji nam ovog leta stiže jeste i čuveni nemački Peek & Cloppenburg. A da li znate gde ćete moći da nađete najmodernije komade garderobe iz njihove poslednje kolekcije?

Foto: BEO Shopping centar

Na uglu Ulice Vojislava Ilića i Mis Irbijeve, 25. juna otvoriće se dugo najavljivani BEO Shopping Center, koji će se prostirati na više od 130.000 kvadratnih metara.

Povodom svečanog otvaranja, sve posetioce očekuju brojna iznenađenja, poput specijalnih popusta u svim prodavnicama, kao i zabavni sadržaji i animacije za sve članove porodice, art performansi poznatih domaćih umetnika, a pojedine lokacije u samom objektu biće pretvorene u popularne selfi galerije.

Najnovija šoping atrakcija biće jedinstvena po svojoj ponudi, sa više od 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova, među kojima je i gore pomenuti Peek & Cloppenburg, koji otvaranjem radnje u BEO Shopping Centeru započinje osvajanje tržišta Srbije.

Pored Peek & Cloppenburga, u centru će se naći i drugi poznati brendovi, kao što su Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Guess, Superdry, N Fashion, Beosport, Office shoes, Coffee Room, Starbucks, McDonalds, KFC, dm, Maxi, Jasmin, Pertini Toys, Intersport, Buzz, Sport Vision, Casa Bianca, Laguna, ali i mnogi drugi.

Ono po čemu će se BEO Shopping Center takođe istaći, jeste i inovativni arhitektonski koncept, koji prati najmodernije svetske trendove, među koje spadaju velike otvorene površine okupane prirodnim svetlom i zelenilom, kako bi se posetiocima centra pružilo jedinstveno iskustvo i ugođaj.

BEO Shopping Center je zajednička investicija kompanija MPC Properties, najvećeg investitora u regionu jugoistočne Evrope i Atterbury Europe, fokusiranog na ulaganja u šoping centre i razvoj retail kapaciteta u Evropi, a koje su u ovaj projekat zajedno uložili više od 110 miliona evra.