Mercator-S u okviru kampanje "Nema cenu" donirao milion i po dinara

Mercator-S u okviru kampanje „Nema cenu“ donirao milion i po dinara

Na svečanosti održanoj povodom završetka druge faze kampanje „Nema cenu“, kompanija Mercator-S je uručila donaciju Udruženju pacijenata obolelih od melanoma. U partnerstvu sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije i Nivea Sun, donacija je prikupljena prodajom jabuka u odabranim IDEA, Roda i Mercator prodavnicama širom Srbije, a celokupan prihod usmeren je na podršku obolelima. U okviru dva talasa kampanje „Nema cenu“ Mercator-S donirao je do sada milion i po dinara osobama koje se bore sa najtežim bolestima.

Foto: Stefan Simonović

„Naša kampanja je imala izuzetan uspeh u podizanju svesti o važnim temama koje se odnose na zdravlje, ali i ostvarila konkretne rezultate zahvaljujući partnerstvu koje godinama negujemo sa dobavljačima, kupcima, zajednicom i našim zaposlenima, što je za nas jako važno. U dva talasa ovog projekta, uspešno smo prikupili milion i po dinara donacija za borbu protiv malignih bolesti raka dojke i melanoma. Mercator-S se zalaže za očuvanje zdravlja zajednice i ponosni smo što možemo da podržimo one kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavila je Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije Mercator-S.

Foto: Stefan Simonović

Dr Mirsad Đerlek, državni sekretar u Ministarstvu zdravlja je izrazio zahvalnost što je donacija uručena Udruženju pacijenata obolelih od melanoma i dodao: „Ministarstvo zdravlja ulaže izuzetan napor i ogromna materijalna sredstva kako bismo značajno unapredili položaj pacijenata obolelih od retkih i teških bolesti, a doprinos društveno odgovornih kompanija je uvek dobrodošao. Želim da pohvalim društveno odgovorne kompanije kao što je Mercator-S, čije sam aktivnosti pratio u 2023. i 2024. i zahvalan sam za ono što je ova kompanija uradila, za sakupljen novac koji je doniran građanima koji se bore sa različitim oblicima malignih bolesti. Posebno nam je važno što je Mercator-S,  kao kompanija, investirala u podizanje svesti na polju prevencije kod naših građana, jer je to jako važno u lečenju pacijenata i pozivam ostale kompanije da slede ovakav primer“.

Kao što je istaknuto tokom današnjeg događaja, svi učesnici su pokazali duboku posvećenost očuvanju zdravlja kroz preventivne aktivnosti i edukaciju. Ovakve donacije predstavljaju još jedan korak ka podršci pacijentima obolelim od teških bolesti i podizanju svesti o značaju redovnih pregleda.

Savo Pilipović, predsednik Udruženja pacijenata obolelih od melanoma, istakao je značaj kampanje: „Ova donacija koja nam izuzetno znači jer dokaz da zajedno možemo napraviti razliku. Svaka podrška nam je dragocena u borbi protiv melanoma, posebno što s ovom bolešću mogu da se susretnu svi, bez obzira na godine i pol. Zahvalni smo kompaniji Mercator-S jer smo kampanjom „Nije svaka tačka kraj” dobili najveću pokrivenost ikada kada je u pitanju edukacija ljudi o ovoj bolesti i kvalitet u načinu obraćanja građanima.“

Vladimir Vidojević, menadžer za marketing na mestu prodaje u NIVEA, koji su partneri u ovom talasu projekta, je ukazao na značaj prevencije, zaštite i edukacije. „Inspiracija da zajedno  uradimo više je nešto što prenosimo u godinu ispred nas i nastavićemo da budemo inovativni  kada je u pitanju prevencija i edukacija pojedinaca.“

Mercator-S će nastaviti sa inicijativama i projektima koji su usmereni na brigu o dobavljačima, kupcima, svojim  zaposlenima, životnoj sredini, kao i celokupnoj zajednici.

Zatvoreno za komentare.