PlantLife je platforma „na kojoj ljudi i biljke uspevaju.“ Sagrađena je od poznatih video zapisa i korisničkog interfejsa pozajmljenog uglavnom od TikToka. Ali umesto dueta i plesova, sada je feed ispunjen biljnim sadržajem za ljubitelje biljaka.
Foto: plantlife
Ovo nije obična aplikacija za hobiste, poput brdo aplikacija za biljke i bašte koje ste probali do sada. Kompaniju je osnovao trio stručnjaka: izvršni direktor Lesli Malins, koji je karijeru proveo u marketingu i dizajnu u kompanijama Nike i Apple; glavni direktor proizvoda Tailor Vignali, koji je bio kreativni direktor i UX dizajner u tim istim kompanijama; i šefica pogona Lana Pappas, arhitektonski pejzažist i dizajner iz San Franciska.
Njegovi osnivači vode misiju jer su došli na ideju o društvenoj mreži usmerenoj na biljke kao melem za toksičnost društvenih medija. S obzirom da 70% milenijalaca tvrde da su „roditelji nekim biljkama”, zamišljaju da bi PlantLife mogao da ostvari prihod od 189 miliona dolara nakon pet godina rasta, dok će se proširiti na baštovanstvo, wellness, ishranu na bazi biljaka i svaku drugu temu koja se odnosi na zeleno koju možete zamisliti.
„Vidimo ovo proširenje kao beskrajno, jer je sve što imamo u životu na neki način povezano sa biljkama!" Kaže Mullins. „Ali sobne biljke su početak putovanja."
PlantLife je dizajniran da proslavi vašu vezu sa vašim voljenim biljkama od samog početka. Kao primer, kada otvorite nalog, počinjete tako što fotografišete ne samo sebe, već i svoje biljke same. Posle svake fotografije potrebno je da popunite o kojoj se tačno biljci radi, koliko je stara i njen opis.
Aplikacija nema automatsku identifikaciju fotografija, poput Plant.id-a, ali se nada da će u budućnosti ugraditi takvu tehnologiju. Za sada možete ručno pretraživati svoju biljku u ograničenoj bazi podataka.
Foto: plantlife
Kada pronađete podudaranje, vaš biljka je uparena sa bogatim listom uputstava za negu. Mogućnost da sva ova uputstva za negu budu na jednom mestu na telefonu verovatno je dovoljna da zadrži pažnju.
Kompanija gaji odnose sa „biljnim influenserima“ na Instagramu i TikToku (nekolicina njih će biti na usluzi pri pokretanju), koji mogu sami da postavljaju e-shop ili čak vode klubove na određene teme. Ideja je da svaki korisnik može pronaći svoju biljnu nišu, šta god to bilo.
U međuvremenu, tim takođe želi da dovede više malih preduzeća na platformu. Stručnjaci za gajenje biljaka nemaju tendenciju da budu stručnjaci za digitalne platforme, što je veliki razlog što je tako teško kupovati biljke na mreži izvan nekoliko mega korporacija. PlantLife će im u tome pomoći.
Zbog toga je PlantLife tako zanimljiv pokret koji treba pratiti. On testira stres same premise društvenih mreža popunjavajući ih nekim od najčistijih i najautentičnijih sadržaja i obrezujući ih tako da prerastu u procvat ekosistema.