Na koje sve načine možete reklamirati vašu firmu?

Na koje sve načine možete reklamirati vašu firmu?

Ukoliko ste pokrenuli vaš lični biznis i još uvek se nalazite na početku, reklamiranje vaše firme je neophodno za uspešan biznis.

Foto: Pixabay

Posebno u današnje vreme, kada se sve prebacilo na internet i društvene mreže, reklamiranje na internetu postala je normalna stvar bilo da vodite neki manji ili veći biznis.

Ukoliko se bavite prodajom, oglašavanje na internetu i društvenim mrežama u velikoj meri vam može pomoći da dođete do velikog broja ljudi, a samim tim i do vaše ciljne grupe i kupaca.

Osim reklamiranja na internetu, postoje i neke druge stvari koje vam mogu pomoći da dođete do velikog broja ljudi. U nastavku teksta pročitajte šta vam to sve može pomoći u cilju reklamiranja vašeg biznisa i firme.

Reklamni materijal - put do većeg broja kupaca

Pored internet marketinga, jedan od načina da reklamirate vaš brenda je upravo promotivni ili reklamni materijal. Dakle, cilj reklamnog materijala jeste da nametnete svoj brend i da se ono što drže zadrži u okruženju kupaca.

Osim toga, reklamni materijal ne mora samo da bude namenjen za kupce, već ćete i time na suptilan način darivati vaše poslovne partnere.

Brojne štamparije nude izradu reklamnih materijala u vidu šolja, rokovnika, hemijskih olova, takođe promotivni materijal mogu biti i kvalitetni reklamni USB stikovi, upaljači, kese i još mnogo toga. 

Za razliku od reklama putem internerneta koji mogu potrajati svega po nekoliko dana, reklamni materijal je oblik oglašavanja sa kojim se možete reklamirati na gotovo neograničen period

Još jedna prednost reklamnog materijala vezuje se za povećanu prepoznatljivost vašeg brenda. Što su kupci izloženiji vašem brendu, veće su šanse da vas upamte i dožive kao potencijalne saradnike.

Dakle nesumnjivo je koliki uticaj promotivni materijal može imati na izgradnju vašeg brenda, a koji ćete reklamni materijal izabrati zavisi isključivo od vaše startegije.

Oglašavanje putem interneta

Kao što smo već napomenuli, reklamiranje firme putem interneta je ključ uspešnog biznisa.

Istina je da oglašavanje na internetu nije najjeftinija opcija, ali ukoliko se nalazite tek na početku, postoje načini da se potpuno besplatno reklamirate na internetu. 

Otvaranje naloga na brojnim društvenim mrežama potpuno je besplatno a to je nešto što vam definitivno može pomoći da predstavite svoje poslovanje ukoliko ste još uvek u fazi razvoja vašeg brenda i ne raspolažete velikom sumom novca.

Dakle bezbroj je načina kako možete reklamirati vaš brend, a mi ćemo u nastavku izdvojiti samo nekoliko koji su se pokazali najefikasnijim.

Foto: Pixabay

Web sajt - kako da što veći broj ljudi dođe do vas

Izrada sajta je gotovo neophodno ukoliko želite da se pojavite na internetu. 

S obzirom da izrada sajta nije nešto što svako može svojim rukama da uradi, za ovako nešto biće vam potreban iskusan programer odnosno web dizajner. 

Usluge programera koštaće vas i ne tako malo, ali srećom po vas, i u ovom slučaju postoji rešenje ukoliko ste tek pokrenuli biznis. Na internetu postoje broje palatforme na kojima možete uraditi sajt potpuno besplatno popuz WordPress-a ili WIX-a.

Sajt mora biti pregledan i profesionalan, odnosno mora jasno pokazivati ko ste vi, šta nudite, koliko ti proizvodi koštaju, za koga su oni namenjeni i slično.

Na početku sajt neka sadrži samo osnovne stvari, a vremenom možete dodavati tekstove koji imaju veze sa vašim brendom, iskustva drugih ljudi i slično.

SEO optimizacija sajta

Sa izradom web sajta u velikoj meri povezana je i SEO optimizacija sajta. Mnogi ne znaju na šta se tačno odnosi SEO optimizacija sajtova i šta ona zapravo znači te ćemo sad pokušati što jednostavnije da objasnimo.

Izraz koji se često vezuje za SEO je “kako da budete prvi na Guglu?”. Šta to znači?

Danas kada želite da kupite nešto najpre koristite internet i pretražujete proizvode kucanjem ključne reči. Kada ukucate ključnu reč, Gugl vam izbacuje rezultate pratrage, a za one koje se nađu među prvih pet kažemo da imaju dobro optimizovan sajt.

Dakle, kvalitetna SEO optimizacija pomoći će vam da se što bolje rankirate na Guglu kako bi došli do što većeg broja korisnika. 

Ukoliko se odlučite na ovaj korak, bilo bi dobro da imate bar neka znanja o SEO optimizaciji kako se bi prosto lakše snalazili i komunicirali sa agencijom ili SEO ekspertima koji će uraditi ovaj posao umesto vas.

Da biste ušli u svet optimizacije, SEO pojmovi i termini su prvi korak ka tome. Učenje SEO rečnika pomoći će vam pre svega da da lakše i bolje razumete sve termite i skraćenice koje su mahom na engleskom jeziku.

Obzirom da kvalitetna SEO optimizacija uključuje kombinovanje više SEO tehnika poput on-page, off-page SEO, backlinkova i slično, jasno je da ukoliko nemate znanja nećete moći sami to da uradite. Za potrebe opimizacije sajtova postoje SEO eksperti, ili agencije koje će ovaj posao odraditi za vas.

Facebook i Instagram

Osim što društvene mreže služe kao vid komunikacije, upoznavanja, kačenje slika i slično, društvene mreže mogu biti odličano mesto za marketing odnosno za predstavljanje vaših proizvoda.

U poslednje vreme, Instagram je postao dosta popularniji od Facebook-a jer putem Instagrama možete daleko bolje da predstavite sebe i svoje proizvode. Kvalitetnim objavama i slikama idete ka putu izgradnje vizuelnog identiteta koji je itekako bitan za promociju vašeg brenda. 

Stoga, prvi korak je da otvorite nalog na obe platorme i popunite ih sadržajem. Kako bi došli do većeg broja potencijalnih kupaca i ujedno vaše ciljne grupe, Instagram kao i Facebook nudi mogućnost plaćenih reklama. 

Da biste to uradili, potrebno je da povežete vaš Instagram nalog sa nalogom na Facebook-u. Instagram vam pruža opciju da sami odaberete koji post želite da sponzorišete kao i da sami odredite količinu novca za reklamu.

Foto: Unsplash

Saradnja sa poznatim blogerima i influenserima

U reklamiranju vašeg brenda u velikoj meri mogu pomoći i blogovi. 

Možete sami da pokrenete poslovni blog na kojim ćete pisati o temama koje su slične onome čime se vi bavite. Blog služi kako biste odgovorili da sve ona pitanja kako da, da rešite neke nedoumice, da pružite više korisnih informacija vezano za vaš proizvod i slično. Važno je da na vašem blogu radite posvećeno i da redovno delite sadržaj. 

I u ovom slučaju otvaranje bloga može biti potpuno besplatno ali to nije dovoljno. Da biste došli do većeg broja ljudi, potrebno je da redovno objavljujete sadržaj sa kojim ćete dati konkretne odgovore na sva pitanja, delite svoj blog na internetu, društevnim mrežama i slično.

Kada je reč o saradnji sa poznatim influenserima, ono može biti značajno za promociju vašeg brenda, jer često ljudi više veruju preporuci ljudima a posebno inuenserima koji hteli mi to nekada ili ne, imaju ogroman uticaj na veliki broj ljudi.

Saradnju sa influenserima možete ostvariti npr tako što ćete im vi poslati vaš proizvod potpuno besplatno, a oni će za uzvrat vaš proizvod reklamirati na njihovom instagram profilu.

Saradnja nekada može biti i besplatna, u smislu da vi pošaljete samo proizvod bez da ih platite za sponzorisanje vaših proizvoda, a ponekad inluenseri zahtevaju pozamašne sume novca za svoje usluge.

Nakon ovoga, potpuno je jasno da je bilo koji vid reklamiranje neophodan za uspešnost vašeg biznisa. Ipak, reklamiranje na internetu se pokazalo kao najefikasniji način da dođete to većeg broja kupaca iz prostor razloga što ljudi sve više i više vremena provode na internetu gde ćete imati veće šanse da dođete to potencijalnih kupaca nego u realnom životu.

Zatvoreno za komentare.