Kupovina ulaznica za koncerte najvećih muzičkih zvezda, najposećenije festivale u zemlji i različite manifestacije od danas je moguća na više od hiljadu objekata kompanije Moj kiosk širom Srbije.
Foto: Moj Kiosk
Zahvaljujući novoj usluzi koju ova kompanija pruža, a u saradnji sa eFinity, ekskluzivnim ticketing partnerom najvećih događaja u Srbiji, Moj kiosk na taj način najbolje kombinuje prednosti digitalnog i neposrednog vida kupovine.
„Aplikacija eFinity omogućava korisnicima da kroz nekoliko klikova rezervišu svoje ulaznice za najveće događaje i koncerte u zemlji, dok korisnici uplatu mogu izvršiti na MOJ KIOSK prodajnim mestima. Ova saradnja započinje u pravom trenutku kada je pred nama leto ispunjeno mnogobrojnim događajima i festivalima, kao što su Belgrade Beer Fest, Belgrade Music Week, koncert Nikosa Vertosa, Aleksandre Prijović, Hausera, novosadskog koncerta Jelene Rozge, Brajana Adamsa i drugih“, saopštio je eFinity ticketing partner.
„Izuzetno nam je drago da možemo da ponudimo ovu novu uslugu, koja će našim potrošačima omogućiti da na jednostavan način kupuju ulaznice za mnogobrojne koncerte i manifestacije. Uz eFinity aplikaciju kupci će od sada moći unapred da odaberu svoje ulaznice i da ih plate na našim objektima. Nadamo se da ćemo zajedničkom saradnjom eFinity-jem omogućiti veću i bržu dostupnost ulaznica, jer će od sada moći da se kupe na svakom koraku,“ izjavila je Olivera Papić, direktorka korporativnih poslova i marketinga kompanije Moj kiosk.
Vodeća platforma za prodaju ulaznica putem mobilnih aplikacija, eFinity omogućava ljubiteljima koncerata da jednostavno i brzo obezbede ulaznice za svoje omiljene događaje. Sve što je potrebno jeste da korisnik preuzme eFinity aplikaciju, registruje se ili prijavi na svoj postojeći nalog, pretraži događaj, izabere ulaznicu i izvrši uplatu na bilo kom prodajnom mestu MOJ KIOSK.