Zašto dizajneri ne žele da Kejt Midlton nosi njihovu odeću

Zašto dizajneri ne žele da Kejt Midlton nosi njihovu odeću

Za mnoge modne dizajnere bila bi prava čast da neko iz kraljevske porodice odabere upravo njihovu kreaciju, ali "Kejt efekat", kako ga nazivaju koliko može nekome da pomogne da povećaju prodaju isto kako može i da ga uništi.

 Foto: Instagram 

Upravo se to dogodilo omiljenom modnom brendu Kejt Midlton LK Bennett.

Kuća visoke mode u čijim modelima smo imali priliku veoma često da viđamo vojvotkinju od Kembridža je morala od otpusti čitavu upravu i tako ugrozila posao preko 500 ljudi. 

Međutim, ovo nije prvi put da se ova stvar desila jednom modnom brendu.

"Podrška poznatih ličnosti je sveti gral za svaki brend, iako može da donese više štete nego koristi", tvrdi ekspert za brendove Kler Šilds za Dejli Mejl. 

 Foto: Instagram

Poznato je da Kejt Midlton ponekad nosi staru garderobu koja jednostavno više nema gde da se kupi što znači da brendovi moraju brzo da se obrate proizvođačima kako bi zadovoljili potražnju za određenim odevnim komadom što je za njih ogroman trošak.

Takođe, budući da Kejt često neke komade nosi i po nekoliko godina što za rezultat ima da kupci ponekad požele samo taj jedan proizvod iz cele kolekcije, a ne da postanu verni kupci nekog brenda.

"Ako vaš model obuče jedna od najfotografisanijih osoba na svetu može i te kako da bude problem ukoliko niste ranije upozoreni na to, što je često slučaj sa Kejt Midlton", objašnjava Kler.

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели HRH The Duchess of Cambridge (@katemidleton) дана

Prodavci na malo moraju da pronađu tanku liniju između ponude i potražnje, a proizvodnja određenih komada se zasniva na više faktora, što može da bude veliki problem ako ne znaju kada će se naglo povećati potražnja samo za jednom haljinom na primer. Kupci dolaze kod njih i žele samo tu haljinu i ništa više, što ne znači da će želeti da pogledaju nešto drugo u radnji ili steknu naviku da kupuju taj modni brend.

"Iznenadni i neočekivani porast prodaje i potražnje, a to je ono što se dešava sa odećom kada je vojvotkinja primećena da je nosi, često znači da je potreban još jedan proizvodni ciklus da bi se zadovoljila potražnja i maksimizirala prodajna prilika."

Nažalost, ovo može da uključi ogromne troškove za brend, koji tada nije u stanju da predvidi kada će prodajni uspon ponovo naglo da se smanji. Brojke i statistike po kojima se proizvodi je tada u neredu i troškovi mogu da postanu ogromni.

 Foto: Instagram

Kejt Midlton je nebrojeno puta bila viđena u komadima brenda LK Bennett, a poseban problem sa njom je što ona kupi komad koji je veoma skup i nosi ga godinama, a niko ne zna kada će to biti.

I dok je ovo problem brendovima visoke mode, kada Kejt obuče nešto iz kolekcije brendova dostupnih svima oni od toga imaju ogroman profit, jer je njihova garderoba već namenjena za široku potrošnju.

Zatvoreno za komentare.