Amazon otvorio prvu piljarnicu!

Amazon otvorio prvu piljarnicu!

Kupovina voća, povrća i ostalih namirnica na merenje od sada moguća bez kasa. Prva Amazon GO prehrambena prodavnica otvorena je juče u Vašingtonu, kao nastavak razvoja vizije prodavnice bez plaćanja.

Foto: Shutterstock

Napravljena je po uzoru na strandardne Amazon Go radnje, ali je proširena i obuhvata širok spektar namirnica koje se mogu naći u radnjama Whole Foods-a, koje su vlasništvo ove kompanije.

Pored brojnih proizvoda iz Whole Foods-a, koji podrazumevaju meso i druge sveže namirnice, mogu se kupiti i žitarice za doručak, lokalni brendovi, kao i organski proizvodi.

Prodavnica kombinuje dostupnost proizvoda i niske cene, koje možete naći i u velikim trgovinskim lancima, ali dodatna pogodnost je brzina kupovine koju donosi GO model.

Kao i u gotovo 20 Amazon GO prodavnica i ova koristi nadzorne kamere, računarski vid, koji uparuje s detekcijom lokacije na pametnom telefonu, kako bi pratio kupce i artikle u čitavoj radnji.

Na taj način sistem može prepoznati kada je određena osoba nešto uzela s polica i stavila u svoja kolica, pa čak i kada je odlučila da nešto vratiti. Krajnji rezultat je da kupci ne moraju da odlaze na kasu.

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Hollovibe (@blog_hollovibe) дана

Kada završite kupovinu u prodavnici GO, samo izađite i račun vam stiže na Amazonovu aplikaciju. Sve to je bilo lako zamislivo kada su proizvodi bili zapakovani, ali kažu u Amazonu da je njihov sistem osposobljen da prepozna razliku među sortama jabuka, te da neće biti zabune šta ste tačno uzeli.

Takođe, nije moguće da u istu kesu stavimo različito pecivo, pa tako obmanemo sistem.

Jedina situacija u kojoj ćete imati kontakt s prodavcima, jeste ako poželite da kupite alkohol. Pre nego što uđete u taj deo radnje, zaposleni će vas zamoliti za proveru lične karte.

Ova prodavnica je ujedno i najveća, čak pet puta veća od ostalih. Standardna ima između 100 i 200 kvadrata, a ova gotovo 1.000. Pitanje je samo da li je konkurencija Amazonovom Whole Foods lancu prodavnica.

"Kupci kupuju na mnogo različitih načina, na više različitih lokacija. Ponekad želite da vam bude hrana dostavljena, nekad idete u prodavnicu, a nekada u Whole Foods. Budući da kupac ima različite potrebe i različite stvari koje traže u različitim prodavnicama, pitanje za nas je šta možemo da učinimo da bismo dodali vrednost našem načinu trgovine", rekao je potpredsednik kompanije za fizičku maloprodaju i tehnologiju Dilip Kumar, za Verge.

Ljudi troše 800 milijardi dolara godišnje na namirnice u Sjedinjenim Državama, od čega samo dva odsto ode na kupovinu ovih artikala preko interneta. Zato Amazonu predstoji veliko takmičenje s decenijskim gigantima u maloprodaji, poput lanaca Walmart i Kruger.

Zatvoreno za komentare.