„The Check Out Suite“ apartmani u okviru hotela „Bellor“ u Geteborgu u Švedskoj nemaju baš klasičan sistem plaćanja već on zavisi od toga koliko vremena gosti provode na društvenim mrežama.
Foto: Shutterstock
Što više surfujete po Fejsbuku ili Instagramu to će cena noćenja biti veća. Dakle, ako se uzdržite od posete društvenim mrežama, dobićete besplatnu sobu!
E, sad pitate se – kako će hotel znati da li ste uopšte posetili društvenu mrežu?
Unutar apartmana nalazili se lampa Skarmfri. Ova mala stona lampa se automatski uključuje kada se gost poveže na hotelsku wi-fi mrežu, beleži njegovo vreme provedeno na mreži, ali i na kojim sajtovima je boravio. Prvih 30 minuta lampa sija belim svetlom, koje se potom pretvara u crveno.
Zapravo se radi o unapred određenoj tarifi. Čim gost uđe u sobu cena sobe je 0 dolara, a kada lampa zasija crveno počinje tarifiranje slično taksimetru koje ide do standardne cene sobe.
U pitanju je akcija koju zajedničkim snagama sprovode hotel i osiguravajuća kompanija sa ciljem promocije digitalnog zdravlja i očuvanja uobičajenih aktivnosti.
Da li biste vi izdržali da ne posetite Fejsbuk i Instagram zarad besplatne sobe?