Promocija na društvenim mrežama postala je veoma važna u današnjem svetu. To su prepoznali i vlasnici jednog restorana u Milanu koji mušterijama nude plaćanje prema broju pratilaca na Instagramu.
Foto: Shutterstock
Mateo i Tomazo Pitarelo, vlasnici restorana "This is not a Sushibar" u Milanu, u svom objektu nude tri načina plaćanja.
Osim klasičnih - gotovinom ili karticom - možete platiti brojem pratilaca na Instagramu. Ideja je jednostavna - što više pratilaca imate, to više možete pojesti bez da potrošite i cent.
Foto: Pexels
Njihova ponuda ne odnosi se samo na one sa stotinama hiljada pratilaca.
Kupci koji ih imaju između 1.000 i 5.000 dobiće besplatnu porciju sušija, a za 5.000 do 10.000 pratilaca gosti mogu da dobiju dve besplatne porcije, dok oni koji imaju više od 100 hiljada pratilaca svoj puni ručak odnosno večeru uopšte ne moraju da plate.
Foto: Shutterstock
Osim broja pratilaca, neophodno je i objaviti fotografiju na Instagramu uz haštag #thisisnotasushibar.
"Danas je oglašavanje na društvenim mrežama, posebno na Instagramu, ono što najbolje pali", kažu braća.
Novu ponudu predstavili su 11. oktobra i još nije poznato koliko će trajati.