Danas je jedno od najtraženijih zanimanja - Instagram influenser. A koliko je daleko otišao taj trend pokazuje i vest da se otvorio i fakultet za Instagram influensere na društvenim mrežama.
Foto: Shutterstock
Možda vam se čini da je lak posao pozirati pred kamerama i te fotografije objavljivati na društvenim mrežama, ali da bi neko postao pravi influenser, odnosno da širi svoj uticaj na pratioce, mora da savlada određene cake kako bi postao poznat i popularan.
Zbog toga je onlajn univerzitet eCampus, čiji je jedan od promotera i fudbalska zvezda Kristijano Ronaldo, uveo novi trogodišnji nastavni program čiji studenti će dobijati diplomu za širenje uticaja na društvenim mrežama.
Cilj nastavnog programa je da se "popuni trenutni jaz u obrazovanju" i pomogne studentima da steknu tehničke veštine potrebne za obavljanje karijere influensera, objavio je italijanski univerzitet na svojoj vebstranici.
Tako će studentima eCampus, između ostalog, ponuditi časove modne psihologije, semiotike i filozofije jezika, TV istorije, interkulturalne komunikacije i informacionih tehnologija. Institucija, koja takođe nudi diplome iz inženjerstva, prava, umetnosti i psihologije, ima više od 30.000 studenata, navodi se na njenom veb-sajtu.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Broj blogera, instagramera i jutjubera sa dovoljno pratilaca, koji im omogućavaju da objavama na društvenim mrežama zarade za život, sve više raste.
Kompanije, brendovi, pa čak i države sve više pokušavaju da se uključe u to izlaganje na društvenim medijima, nudeći influenserima unosne marketinške ugovore.
Uspeh Kjare Feranji i njenog bloga, najpopularnijeg modnog bloga na svetu "The Blonde salad", čak je postao i studija slučaja na Harvardu.
Feranji je verovatno najpoznatija italijanska influenserka u svetu, a može da se pohvali sa 17,5 miliona pratilaca na Instagramu.
Ona reklamira brojne najpoznatije modne brendove.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Prošlog meseca dokumentarni film o njenom životu u Italiji zaradio je više od 1,6 miliona evra (1,76 miliona dolara) i bio je najgledaniji dokumentarni film u zemlji.
- Postoji specifično i tehničko znanje koje morate da savladate ako želite da budete influenser - kaže Mauricio Pasketi, šef marketinga na eCampus-u.
Vest o nastavnom programu i diplomi za influensere izazvala je intenzivnu raspravu o društvenim medijima u Italiji, pri čemu su ljudi osporavali ideju influensera kao profesije. Mnogi drugi su pak pohvalili ponudu jer ona može da pomogne mladim i neiskusnim ljudima da razviju tržišne veštine u zemlji u kojoj nezaposlenost mladih doseže 27 odsto.