Firma za preseljenje iz Nju Džersija pokrenula je inicijativu koja kapitalizuje količinu hrane koja je ostala u frižiderima klijenata kako bi pomogla povećanju ponude lokalnih banaka sa hranom.
View this post on Instagram
Preko 1.050 kompanija koje se kreću i 9 tona hrane kasnije, i Adam Lovi - osnivač "Move for Hunger" - pretvorio je ostatke hrane u dobrotvorni dodatak na nivou preduzeća.
"Kad se ljudi presele, bace čitav niz stvari: hranu, odeću, nameštaj, šta god", rekao je Lovi. "A ono što nas je mučilo je savršeno dobra, nepropadljiva hrana koja je ostala u ostavi ili jednostavno bačena u smeće."
Istina je. Kada pokušate da sve male lonce i šerpe iz kuhinje stavite u kutiju i izvadite ponovo nekoliko sati kasnije, poslednje o čemu želite da razmislite je spakovanje 6-mesečnog graška u konzervi i sušene špageti.
„Transport je stresan, znate? To nije zabavno iskustvo, mnogo se toga događa “, rekao je Lovi. „I započeli smo postavljanjem vrlo jednostavnog pitanja: „Da li želite da donirate hranu kad se preselite?“
View this post on Instagram
To pitanje, postavljeno prvo 2009. godine, dovelo je do stvaranja pokreta "Move for Hunger" koji povezuje kompanije koje se kreću sa bankama hrane u njihovom području, a ta uparivanja sa kancelarijama za stanove, korporativnim stanovima, kompanijama za upravljanje preseljenjem, agentima za promet nekretninama i drugim entitetima dopreti do što većeg broja stanara i vlasnika kuća o uticaju koji mogu dati davanjem hrane pre nego što promene adresu.
Jednom kada jedan od ovih partnera dobije vest da neko želi da se preseli, Move for Hunger nudi brošera o lokalnim problemima gladi, veliku plastičnu kesu i kartonsku kutiju - sve kako bi pomogli ljudima da doniraju hranu koju ne žele da ponesu sa sobom.
View this post on Instagram
Tada će lokalna kompanija za selidbe doneti spakovane u lokalnu banku hrane, pomažući da se ništa ne izgubi.
Glad pogađa jedno od šestoro američke dece, a pogoršala se samo tokom pandemije jer su zatvaranja preduzeća po nalogu vlade opustošila ekonomiju, uništila radna mesta i poremetila lance snabdevanja.
U prvom mesecu Lovijeve ideje uspeo je da sakupi 300 kilograma hrane, postavljajući pitanje: „Ako bi jedna pokretna kompanija mogla da izvrši ovakav uticaj u svojoj lokalnoj zajednici, šta bi mogla da uradi čitava mreža kompanija za transport?“
View this post on Instagram