Nedavno je jedna američka blogerka napisala baš lepe reči o Srbiji i njenim stanovnicima, ali jedna turistička agencija, očigledno nepoznajući pravu sliku naše zemlje, nema baš lepu vest za nas.
Photo: Pexels
Pozivajući se na podatke iz kompanije Google, napravili su infografiku koja pokazuje šta to Google po automatizmu sugeriše ljudima kada pretražuju određene zemlje. Dakle, po čemu je neka zemlja najpoznatija ili po čemu je ljudi povezuju.
Srbija je na ovoj listi pokazala da se epitet "lošeg momka" Evrope još nije skinuo sa naših pleća. Pa, ako je sudeći barem prema ovoj listi, Google nas prepoznaje po – ratnim filmovima.
Ne po lepoti prirode, ne po uspešnim sportistima, ne po gostoprimstvu, nego po ratnim filmovima?!
Da ova grafika i nema baš smisla uverili smo se kada smo pogledali šta čika Google sugeriše kada su u pitanju države iz okruženja. Tako su Rumuni poznati po – pesmama, a Bugarsku povezuju sa fudbalerima.
Photo: Pexels
Inače, da je Balkan očigledno fudbalski raj i mesto gde se rađaju najbolji svetski igrači, pokazuje podatak da su još neke države povezuju sa fudbalerima – BiH i Crna Gora.
Hrvatskoj se nisu zamerili pošto je povezuju sa ostrvima kojih ima zaista u velikoj meri, dok je Makedonija "poznata" po vinima.
Photo: Pexels
Sve u svemu, čvrsto stojimo iza tvrdnje da ova infografika veze s vezom nema, a ljude iz Google-a, ali iz turističke agencije "Exeter International"(koja se, inače, nalazi u američkoj saveznoj državi Južna Dakota) pozivamo da posete Srbiju.
U pauzi između dva ratna filma pokazaćemo im šta u stvari imamo da ponudimo.