Čuveni modni brend je izazvao pravu histeriju na društvenim mrežama proteklih dana. Na svojoj Facebook stranici je osvanuo novi logo, koji zaista privlači pažnju.
Foto: Facebook/Gucci
Najviše zbog toga što deluje kao da ga je nacrtalo dete. Puno prašine se diglo. Korisnici Facebook-a i Instagram, pogotovu u Vijetnamu su svoje slike zamenili sličnim fontom.
Sve je krenulo pre tri, četiri dana novom profilnom slikom na njihovoj zvaničnoj Facebook stranici, koju prati 18 miliona ljudi. Razlog ovog poteza je najava nove muške kolekcije zima/jesen 2020.
Slova koju su izabrana nepravilnog su oblika, veličine i nisu ni približna njihovom prethodnom zaštitnom znaku. Njihova ovakvim ispisom asocira na najmlađe i da je kolekcija isključivo namenjena njima.
Foto: Facebook/Gucci
Gucci je takođe objavio više postova o samoj kampanji, pod sloganom “Rave like you are five“ koja je inspirisana dečijim rođendanima. Ovaj stil slova je tipičan za Francusku u najmlađem uzrastu. Deca u Vijetnamu takođe uče da pišu ovim slovima, zbog čega je to glavni razlog zašto je u Vijetnamu ovaj logo postao izuzteno viralan.
Kreativni direktor kompanije, mozak ove kampanje je ista slova iskoristio za pozivnice na reviju. Koje su dizajnirane identično kao što klinci šalju svojim drugarima. Reakcije jesu podeljene, ali modni gigant za to ne mari. Jednostavnost uvek odnese pobedu. Tu leži suština poteza kompanije Gucci.
Tek ćemo videti kako će se odraziti dizajn na samu kolekciju i naredne korake same kompanije.
Verujemo da neće biti greške, jer ovaj brend nije tu gde jeste zato što vuče pogrešne poteze.