Meksikanac Karlos Elizando pakovao je vrećice u trgovačkom lancu, ali zbog korone je ostao bez posla. Zatim je pokrenuo kulinarski kanal i sad ima gotovo 17.000 pratilaca i sopstvene proizvode.
Foto: YouTube/printscreen
Karlos Elizondo (79) s nadimkom Tito Charly odlučio je da pokrene online karijeru, piše Delish.
Na Jutjubu Karlos objavljuje snimke svojih kulinarskih saveta i recepte za omiljena jela poput grilovanog sira sa šunkom i drugih jela. Namirnice sam proizvodi. Za svaki recept koristi svoje proizvode, uključujući sir, suvo meso i slične namirnice koje prodaje preko WhatsApp-a.
Karlosova supruga je preminula pre nekoliko godina, a ćerke su se udale i odselile. Ali jedna od njegovih ćerki je iza kamere i pomaže mu da snimi njegovu emisiju i prosledi narudžbine. Kaže kako mu unuk pomaže oko tehnologije.
Njegovi se proizvodi prodaju u čak šest gradova u Meksiku, a nada se kako će uskoro moći da ih šalje širom sveta. Upravo je zbog toga na svoje objavio postavio engleske titlove, pa može da ga prati više ljudi.
Otac je tri kćeri i šestoro unučadi, a odlučio je da radi kad je napunio 70 godina i zaključio da mu nedostaju obaveze. Na nagovor prijatelja pre sedam godina prihvatio je posao u obližnjem supermarketu u Montereju gde je radio na pakovanju vrećica za kupce.
Posted by Tito Charly on Friday, May 29, 2020
Radio je četiri sata na dan, ali zbog pandemije su mu dali otkaz. Zato je odlučio da pokrene novu karijeru online.
- Moja supruga je bila odlična kuvarica, kao i svekar. Od njih sam naučio mnoštvo ludih ideja. Uvek sam bio pozitivan i voleo da gledam prema napred. Nema ograničenja, samo izazova i uvek postoji način - rekao je on za Mexiconewsdaily komentarišući svoje kulinarsko umeće.