Tinejdžerka postala prvi model sa Daunovim sindromom za Guči

Tinejdžerka postala prvi model sa Daunovim sindromom za Guči

Eli Goldstin (18) na Gučijevom Instagram profilu dobila je više od 800.000 lajkova, a ta brojka raste svake sekunde, piše Metro. Ona je postala prvi model sa Daunovim sindromom!

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) дана

Guči je Eli angažovao u kampanji za maskaru, a iza nje stoji agencija "Zebedee Management" koja predstavlja modele s invaliditetom. Eli je s njima potpisala ugovor pre tri godine i od tada ne prestaju da stižu angažmani.

- Veoma smo ponosni na Eli i svideli su nam se predivni komentari koje su ljudi ostavili na Instagramu. Ona je uvek volela biti u središtu pažnje i pred kamerom, tako da je prilično samouverena i rado sluša uputstva - rekla je mama Ivon.

Eli trenutno pohađa časove umetnosti na koledžu u Redbridžu, a za Gučijevu kampanju je u Londonu provela jedan dan.

- Zaista sam uživala da budem model i svidelo mi se da nosim Gučijevu haljinu. Ponosna sam na fotografije i volela bih da postanem slavna. Radujem se i saradnji s drugim brendovima - dodala je Eli.

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) дана

Njena mama kaže da je Eli još od malih nogu volela da učestvuje u raznim priredbama, pa je pohađala časove glume i plesa već od pete godine.

- Gluma je njena strast i učestvovala je u puno predstava. Rado izlazi i želi da je drugi čuju i vide. Engleski joj je odličan, a ima sjajno pamćenje što joj pomaže da upamti scenario - rekla je mama.

Eli je postala model kad je njena prijateljica videla oglas na "Zebedee Management" pa ju je ohrabrila da im se javi. Od 2017. godine redovno sarađuje s tom agencijom.

Učestvovala je u brojnim promotivnim kampanjama, uključujući i kampanju "Superdrug Christmas" iz 2018. godine koja se prikazivala na svim televizijama u udarnom terminu. 

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Ellie (@elliejg16_zebedeemodel) дана

- Ona je jedina između 10.000 drugih modela. Brendovi sad ne mogu reći kako javnost ne želi da vidi modele s invaliditetom, jer im je ovaj post na Instagramu pokazao drugačije. Inkluzija svih ljudi u industriju je važna, ne samo zbog njihovih prava i etičkih načela, nego jer ima i poslovnog smisla. Kupovna moć ljudi s invaliditetom procenjuje se na skoro 300 miliona dolara godišnje, što je neverovatan iznos - rekla je Lora Džonson iz agencije Zebedee.

- Eli je predivna iznutra i spolja. Vrlo je profesionalna, a donosi radost u svaku prostoriju. Prirodno je lepa, a ima veštine koje su potrebne za ovaj posao. Za nju to znači sve, kao i za njenu porodicu i društvenu zajednicu. Zaista se nadamo da će i brendovi to prepoznati i uključiti modele s invaliditetom u svoje kampanje i da će to postati norma - zaključila je.

Zatvoreno za komentare.