Eli Goldstin (18) na Gučijevom Instagram profilu dobila je više od 800.000 lajkova, a ta brojka raste svake sekunde, piše Metro. Ona je postala prvi model sa Daunovim sindromom!
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Guči je Eli angažovao u kampanji za maskaru, a iza nje stoji agencija "Zebedee Management" koja predstavlja modele s invaliditetom. Eli je s njima potpisala ugovor pre tri godine i od tada ne prestaju da stižu angažmani.
- Veoma smo ponosni na Eli i svideli su nam se predivni komentari koje su ljudi ostavili na Instagramu. Ona je uvek volela biti u središtu pažnje i pred kamerom, tako da je prilično samouverena i rado sluša uputstva - rekla je mama Ivon.
Eli trenutno pohađa časove umetnosti na koledžu u Redbridžu, a za Gučijevu kampanju je u Londonu provela jedan dan.
- Zaista sam uživala da budem model i svidelo mi se da nosim Gučijevu haljinu. Ponosna sam na fotografije i volela bih da postanem slavna. Radujem se i saradnji s drugim brendovima - dodala je Eli.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
Njena mama kaže da je Eli još od malih nogu volela da učestvuje u raznim priredbama, pa je pohađala časove glume i plesa već od pete godine.
- Gluma je njena strast i učestvovala je u puno predstava. Rado izlazi i želi da je drugi čuju i vide. Engleski joj je odličan, a ima sjajno pamćenje što joj pomaže da upamti scenario - rekla je mama.
Eli je postala model kad je njena prijateljica videla oglas na "Zebedee Management" pa ju je ohrabrila da im se javi. Od 2017. godine redovno sarađuje s tom agencijom.
Učestvovala je u brojnim promotivnim kampanjama, uključujući i kampanju "Superdrug Christmas" iz 2018. godine koja se prikazivala na svim televizijama u udarnom terminu.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
- Ona je jedina između 10.000 drugih modela. Brendovi sad ne mogu reći kako javnost ne želi da vidi modele s invaliditetom, jer im je ovaj post na Instagramu pokazao drugačije. Inkluzija svih ljudi u industriju je važna, ne samo zbog njihovih prava i etičkih načela, nego jer ima i poslovnog smisla. Kupovna moć ljudi s invaliditetom procenjuje se na skoro 300 miliona dolara godišnje, što je neverovatan iznos - rekla je Lora Džonson iz agencije Zebedee.
- Eli je predivna iznutra i spolja. Vrlo je profesionalna, a donosi radost u svaku prostoriju. Prirodno je lepa, a ima veštine koje su potrebne za ovaj posao. Za nju to znači sve, kao i za njenu porodicu i društvenu zajednicu. Zaista se nadamo da će i brendovi to prepoznati i uključiti modele s invaliditetom u svoje kampanje i da će to postati norma - zaključila je.