Vlasnik restorana uložio novac kako bi reklamirao svoje konkurente pogođene pandemijom

Vlasnik restorana uložio novac kako bi reklamirao svoje konkurente pogođene pandemijom

Vlasniku jednog meksičkog restorana uloženi novac od reklamiranja vratio se na sasvim neuobičajen način - kroz promovisanje konukrencije!

 Foto: Facebook

Adolfo Melendez, koji je vlasnik lokala "El Mezcal", u malom gradu u američkoj državi Viskonsin, osetio je na svojoj koži uticaj koji je pandemija koronavirusa ostavila na ugostiteljstvo. Porodični, lokalni restorani poput njegovog bili su posebno pogođeni.

On je možda osoba koja najbolje razume da mala preduzeća nisu samo način da se stekne novac. Više od toga, ovakva mesta imaju dušu i u njih je uloženo puno truda i ljubavi. Kada imate sopstveni, mali biznis, egzistencija i život čitave vaše porodice zavise od njega. 

Kako bi izbegao zatvaranje lokalnih restorana u svom komšiluku, Melendez je potrošio više od 2.000 dolara na poklon vaučere koji se mogu iskoristiti u konkurentskim restoranima.

Vaučere je poklanjao gostima svog restorana putem nasumičnog izvlačenja koje je sproveo na Fejsbuku.

Vlasnik jednog drugog lokalnog restorana, zahvalio se Melendezu rekavši: "U vreme korone, veoma je važno da jedemo lokalno. Drago mi je da je Adolfo to prepoznao, hvala mu".

Na ovaj način, ovaj nesebičan čovek pokazao je da brine za svoju zajednicu i da poštuje svoje konkurente. Adolfo veruje da je njihov uspeh i njegov uspeh i ohrabruje i druge da mu se pridruže, kako bi zajedno što uspešnije prebrodili krizu.

Zatvoreno za komentare.