Dizni je lansirao svoju božićnu reklamu za 2020. godinu o važnosti porodice i tradicije, u kojem će ljubitelji Diznija zaista uživati.
Foto: YouTube/printscreen
Nadahnut nostalgijom, Diznijev animirani trominutni video prati priču o jednoj porodici kroz razne generacije, počevši od devojčice zvane Lola. Godine 1940. Loli je kao božićni poklon dodeljena plišana igračka Miki Maus.
Godine 2005. Lola je baka i daje plišanu igračku svojoj unuci koja se igra s kultnim mišem. Svake godine Miki simbolizuje Lolino detinjstvo i njenu vezu s unukom. Međutim, kako godine odmiču, jedno od ušiju igračke postaje iščupano od trošenja.
Unuka odrasta i odbacuje igračku. Lola obasuta tugom ostavlja Mikija na svom stolu da skuplja prašinu.
Kako video traje, unuka shvata da je povredila osećanja svoje bake i popravlja uvo igračke pre nego što joj je pruži na božićno jutro. Takođe ukrašava bakin dom ručno izrađenim ukrasima od zvezda koje su zajedno pravile dok je bila dete.
Poslednja scena snažnog i iskrenog zagrljaja unuke i bake, pokazuje kako Miki Maus – Dizni spaja porodicu i stvara zajedništvo. Video se završava jednostavnom Diznijevom porukom: "Od naše porodice za vašu."
Tekst pesme i pripovedanje u oglasu važni su, pa je tako ova reklama, kao i svaka božićna, zvučno praćena muzikom. Emotivnu baladu Love Is A Compass, za Dizni je otpevala 19-godišnja pevačica Grif.