Cela Internet zajednica priča o njemu - skinuo je sa trona najpopularnije YouTube izvođače, ali da li se poslužio prevarom? Indijski muzičar BadShah oborio je prethodnog vikenda YouTube rekord gledanosti spota za samo 24 sata.
Foto: YouTube/printscreen
BadShah je novom pesmom "Paagal" dobio 75 miliona pregleda za samo 24 sata, ali je neočekivana popularnost tog "hita" izazvala sumnju na Internetu.
Njegov trijumf iznervirao je armiju fanova K-Pop grupe BTS i američke zvezde Tejlor Svift, koji su do sada držali te rekorde. Nova pesma Tejlor, "Me!" u aprilu je preslušana 65,2 miliona puta za jedan dan, a momci iz grupe BTS su je ubrzo skinuli sa trona pesmom "Boy with luv" (74,6 miliona pregleda).
I svi ti fanovi se pitaju - ko je ovaj čovek, koji je oborio rekord?
BadShah, koji na Instagramu ima skoro pet miliona pratilaca, oglasio se na "storiju" i rekao - dobro, šta sad...
"Ovo nisu plaćeni pregledi, već dobra Google Ad Word kampanja. Platili smo 'klikabilne' reči širom sveta, kako bi publika sa cele planete poslušala pesmu. Ne želimo više da ljudi Indiju vide samo kroz film 'Milioner iz blata'. Sada je naše vreme da zablistamo," napisao je on.
U prevodu, to znači da su on i njegova izdavačka kuća "zakupili" određene reči koje ljudi kucaju tokom Google pretrage. Kada neko pretražuje željeni pojam, Ad Word mu nudi reklamu "pretplaćenu" na taj pojam. Mnogi zato smatraju da je BadShah svoju pesmu "pretplatio" na potpuno nevezane pojmove koji su bili aktuelni prethodnog vikenda, kao što su događaji u svetu, politici, sportu... I da onda njegovi pregledi nisu fer brojka.
Aditja Pratik Sing Sisodija je karijeru započeo još 2006. kao BadShah, i prošle godine je proglašen za 63. najbogatiju poznatu ličnost u Indiji, dotakao se i kritika na temu teksta pesme.
"Kao da ste svi razumeli o čemu je 'Despacito', najslušanija pesma na svetu? Niste razumeli tekst, ali ste tresli gu*om u klubu kada puste tu pesmu," zaključio je on.