"Iskreni logo": Serija ilustracija koja prikazuje pravu delatnost poznatih brendova

„Iskreni logo“: Serija ilustracija koja prikazuje pravu delatnost poznatih brendova

Dizajn logoa je oblast grafičkog dizajna koji igra bitnu ulogu u brendiranju i u kome ima dosta prostora za kreativnost, ali i smisla za humor. Brendiranje je proces koji podrazumeva korišćenje logoa određene firme u cilju promovisanja i privlačenja potencijalnih mušterija i klijenata. Tokom tog procesa, mala preduzeća postaju srednja, a srednja postaju mala.

 Photo: Pixabay

Na globalnoj sceni trenutno postoji veliki broj ogromnih brendova koji su svima vrlo dobro poznati. Ali, šta se desi kada se kreativac dohvati olovke (figurativne – a zapravo miša i računara) i pokuša da dočara stvarnost iza logoa velikih brendova? Upravo ovo.

Viktor Herc je kreativni grafički dizajner iz Švedske koji se proslavio nizom ilustracija pod nazivom "Iskreni logoi" (eng. Honest Logos), na kojima su prikazani stvarni sadržaji i delatnost poznatih brendova.

Youtube

Harley Davidson

Apple

Budweiser

Carlsberg

Camel

Coca Cola

Captain Morgan Jamaica Rum

Hollywood

L’oreal paris

McDonald’s

Marlboro

MTV

IMDb

Nokia

Myspace

Nintendo

Olympic Games

Facebook

PlayStation

Starbucks

Walt Disney Pictures

Windows

Movie trailers

Koji vam se najviše sviđa?

Zatvoreno za komentare.