„Iskreni logo“: Serija ilustracija koja prikazuje pravu delatnost poznatih brendova

„Iskreni logo“: Serija ilustracija koja prikazuje pravu delatnost poznatih brendova

Dizajn logoa je oblast grafičkog dizajna koji igra bitnu ulogu u brendiranju i u kome ima dosta prostora za kreativnost, ali i smisla za humor. Brendiranje je proces koji podrazumeva korišćenje logoa određene firme u cilju promovisanja i privlačenja potencijalnih mušterija i klijenata. Tokom tog procesa, mala preduzeća postaju srednja, a srednja postaju mala.


 Photo: Pixabay



Na globalnoj sceni trenutno postoji veliki broj ogromnih brendova koji su svima vrlo dobro poznati. Ali, šta se desi kada se kreativac dohvati olovke (figurativne – a zapravo miša i računara) i pokuša da dočara stvarnost iza logoa velikih brendova? Upravo ovo.


Viktor Herc je kreativni grafički dizajner iz Švedske koji se proslavio nizom ilustracija pod nazivom "Iskreni logoi" (eng. Honest Logos), na kojima su prikazani stvarni sadržaji i delatnost poznatih brendova.


Youtube




Harley Davidson



Apple



Budweiser



Carlsberg



Camel




Coca Cola



Captain Morgan Jamaica Rum



Hollywood



L’oreal paris



McDonald’s



Marlboro



MTV




IMDb



Nokia



Myspace



Nintendo



Olympic Games



Facebook



PlayStation



Starbucks



Walt Disney Pictures



Windows



Movie trailers



Koji vam se najviše sviđa?

Затворено за коментаре.