Jutjub je mesto na kome gledamo inspirativne snimke, smešne klipove s mačkama, tutorijale za šminkanje i najbolje poteze Srba u NBA ligi na utakmicama od sinoć. To je takođe mesto na kome se svađamo sa ljudima koje ne poznajemo i ostavljamo komentare o temama o kojima najčešće nemamo pojma.
Foto: Youtube/Screenshot
Jutjub daje opcije i da dajemo negativne i pozitivne ocene na objavljene klipove. Većina ljudi koristi samo prvu opciju, ali postoje i oni koji uživaju da na ovaj način izražavaju svoje neslaganje sa autorima videa. Ponekad broj negativnih ocena ili dislajkova dostiže i do nekoliko miliona.
Saznajte u nastavku kojih 5 Jutjub klipova je zaradilo najviše mržnje od korisnika od kada postoji ova mreža.
Teško je poverovati da ljudi mogu da toliko mrze jedan običan trejler za video igru, ali eto, i to smo doživeli. Fanovi "Call of Duty" serijala očigledno ne opraštaju promašaje, pa iz tog razloga video danas ima 3,7 miliona negativnih ocena. Ono što im je posebno smetalo je činjenica da se njihova omiljena pucačina u prvom licu sada dešava u svemiru, što je dosta drugačije od tradicije popularnog serijala, koji je, podsećamo vas, u svojim prvim izdanjima igračima omogućavao da učestvuju u bitkama iz Drugog svetskog rata.
PewDiePie je sa svojih 77,5 miliona pratilaca verovatno najpopularniji kreator sadržaja na Jutjubu. U videu iz 2016. pod nazivom "Can this video get 1 million dislikes?" on je ohrabrio svoje fanove da ispod njega kliknu dislike dugme i tako mu omoguće da ima zvanično najomraženiji video na Youtube-u. Ljudi su ga poslušali, i klip je dobio "palac dole" 3,8 miliona puta, što ga danas čini četvrtim najomraženijim videom ikada.
U izrazito lošem spotu za jednako lošu pesmu "It's Everyday Bro (Song)", zvezda Jutjuba Džejk Pol i njegovih par prijatelja se obračunavaju sa svojim pravim i imaginarnim neprijateljima, tzv. hejterima. Nismo sigurni da li su mrtvi ozbiljni dok ovako pokušavaju da repuju, ali vam u svakom slučaju preporučujemo da preskočite ovaj spot koji je do sada negativno ocenjen čak 4 miliona puta.
Veliki Biberov hit "Baby" je do nedavno bio najomraženiji klip na Jutjubu. 10 miliona članova ove mreže mu je dalo dislajk. Isti broj ga je i lajkovao, ali sumnjamo da je Džastin mnogo brinuo zbog toga budući da spot ima više od 2 milijarde pregleda. Ok, jasno nam je da se nekima ne sviđa pesma, ali je svakako bilo mnogo gorih hitova od ovoga pa smatramo da ne zaslužuje baš toliku mržnju.
Sa 13 miliona negativnih ocena i samo 2,3 miliona pozitivnih, Jutjub retrospektiva 2018.je i zvanično najomraženiji video na ovoj mreži. Čini se da su klipovi ovog tipa svake godine sve gori i gori. Ovog puta smo mogli da gledamo sve popularne Jutjub ličnosti na jednom mestu, kao i glumca Vila Smita, ali i to nije bilo dovoljno da nas natera da izdržimo do kraja ove osmominutne katastrofe.