Svojim novogodišnjim kratkim videom Lidl ove godine vraća fokus na ono što je stvarno važno - ljubav, zajedništvo i trenuci sreće provedeni sa porodicom. Kako odrasli u vreme praznika, usled dodatnih obaveza, uzbuđenje često zamene stresom, konflikti i ljutnja postaju sastavni deo prazničnih proslava.
Foto: Youtube/screenshot
U kratkometražnom onlajn filmu Lidla pravim vrednostima se prvo vraćaju upravo deca, koja vode gledaoce u potpuno drugačiju prazničnu bajku.
Kratki novogodišnji video "Stvarno važno" treba shvatiti kao umetnički poziv na buđenje. Tema je napet tempo savremenog života, koji utiče na svakog pojedinca, a čije posledice kulminiraju baš u vreme praznika.
Protagonisti ove savremene bajke su deca koja beže iz ljutitog sveta odraslih punog tenzije i konflikata, i zajedno provode veselo, mirno slavlje u imaginarnom, čarobnom utočištu punom živahnih boja.
Foto: Youtube/screenshot
Na kraju filma, roditelji uviđaju šta je zaista važno - baš za novogodišnje i božićne praznike najbitnija je harmonija u krugu ljudi koji su nam najvažniji.
"Praznični period uvek nosi uzbuđenje, ali i dodatni pritisak usled želje da se ispune očekivanja i da proslava prođe baš kako treba. Zbog toga želimo da našim potrošačima budemo podrška, tako što im, kroz pažljivo odabran i prilagođen asortiman proizvoda, olakšavamo pripremu novogodišnjih i božićnih proslava, kako bi oni mogli da se koncentrišu na ono što je zaista važno - vreme provedeno sa članovima porodice", izjavila je Martina Petrović, rukovodilica Sektora korporativne komunikacije Lidl Srbija.
Kratki film producirala je kreativna agencija Ubergraund u saradnji sa škotskim režiserom Džejmsom Lisom i priča univerzalnu priču i pozvaće na razmišljanje sve koji ga pogledaju. Upravo zbog toga, film se prikazuje putem onlajn kanala u različitim zemljama u kojima Lidl posluje.