Bila je ovo godina velikih hitova i još većih iznenađenja, ali na svaki uspešan film dolazi mnogo filmova koji ne ispune očekivanja. Ovo su najveća filmska razočarenja iz 2019. godine.
Foto: YouTube/printscreen
To ne znači nužno da se radi o lošim filmovima niti zarada na bioskopskim blagajnama govori bilo šta o kvalitetu filma, ali mnogi od njih podbace na ovaj ili onaj način. Na kraju krajeva, film nije jednostavno snimiti i mnogo toga može poći naopako i, da stvar bude gora - jako često pođe.
Često zaboravljamo da je isti trud uložen i u dobre i u loše filmove i ponekad se mnogo toga svede na kombinaciju sreće i pravog trenutka. Ponekad ne pomažu ni pravi glumci, ni pravi reditelji ni veliki budžeti.
Ponekad filmovima jednostavno nije suđeno.
Metju Makonahi nije imao dobru 2019. jer, osim loše prihvaćenog "Beach Buma", snimio je verovatno najgori film godine, zbunjujući, a u isto vreme neizdrživo predvidljiv "Serenity". Film je imao dva oskaroaca ali svima je bilo jasno da se radi o lošem filmu koji je pokopala i kritika i publika.
Iako je na uloženih devet miliona dolara zaradio impresivnih 122 miliona, publika i kritika osećale su se prevareno. Kao što to često zna da bude slučaj, ono najbolje vezano za film prikazano je u trejleru koji je delovao obećavajuće. Sve ostalo svelo se na naporne za gledaoce iznenadne scene i "šokantna otkrića" koja to nisu.
Još jedan film koji ne mogu izvući zvezde bio je novi film Adama Sandlera u kojem je ponovo udružio snage s miljenicom Amerike Dženifer Aniston. Gotovo u potpunosti lišen humora, film u isto vreme uspeva da bude i loša komedija i još gori triler. Ukratko, 90 minuta gubljenja vremena.
No, koliko god razočaravajući bio, kao i ostali filmovi Adama Sandlera, i ovaj je pronašao dovoljno publike na Netfliksu, gde ga je pogledao 31 milion gledalaca i naterao ekipu da se upuste u snimanje nastavka.
Malo je ko verovao da je moguće snimiti bolji film od dva izvrsna nastavka za koja se pobrinuo Giljermo del Toro, ali radi se o toliko simpatičnom predlogu da su čak i najveći skeptici odlučili da mu daju šansu.
Nažalost, odlaskom Del Tora, franšiza je izgubila i šarm, a nije pomogao čak ni odlični Dejvid Harbur koji jednostavno nije mogao da stvori nešto čega u scenariju nema.
Radi se o još jednom neuspešnom pokušaju rimejka koji se previše oslanja na specijalne efekte dok na svakom koraku pokazuje slabosti scenarija koji je na momente razvučen, na momente nepotrebno komplikovan, a u većini slučajeva nepotreban jer sve smo to već videli. U daleko boljem izdanju.
"Nesalomivi” je verovatno najpotcenjeniji film M. Najta Šjamalana, koji je doneo jednu od najbolje ispričanih priča što se superjunačkih filmova tiče.
To je sve podiglo očekivanja za "Glass" koji je trebalo da objedini dve priče i omogući nam veliki obračun između superjunaka i supernegativaca koji ne pripadaju niti DC-ju niti Marvelu.