Umetnik iz Hrvatske redizajnirao naslovnice popularnih serija za karantin

Umetnik iz Hrvatske redizajnirao naslovnice popularnih serija za karantin

Da li se i vama desi da se ponekad, dok u izolaciji gledate reprizu popularne serije, štrecnete kada se glavni junaci cmoknu u obraz kad se sretnu ili uđu u stan i ne operu odmah ruke i sve išpricaju asepsolom?

Foto: Instagram

Ili još gore - čudno vam je što su uopšte izašli iz kuće bez maske i rukavica.

Pravila društvenog udaljavanja i nove mere zaštite promenili su nam navike naizgled nepovratno, ali srećom umetnici i dizajneri su tu da i u ovom čudnog dobu pandemije poentiraju svojom kreativnošću.

Jedan od takvih je Jure Tovrljan, koji je na svom Instagramu i Behance platformi (koja je stecište novih ideja) već prikazao mnoštvo oštroumnih i društveno angažovanih radova.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jure Tovrljan (@juretovrljan) on

Svima je zajedničko da za lajtmotiv imaju pandemiju kao promenu (ne)svakidašnje paradigme. Prvo se poigrao sa korporativnim logotipima dajući im novi distanciraniji izgled i vrcavu promenu zaštitnog znaka.

Nakon toga je usledila i domišljata re-edicija postera kultnih serijala poput Prijatelja i Bekstvo iz zatvora.

U Jureovom rimejku, legendarna ekipa iz potkrovlja u Vest Vilidžu umesto na Monikinoj sofi bleji na Zoom-u, Breaking Bad je (kao uostalom i ceo celcati Instagram) postao Baking Bread a sumanuta ekipa iz The Office sad radi od kuće.

Zatvoreno za komentare.