Ko je spreman da plati više od 500 dolara za cipele brenda Payless? Pa, zaslepljeni i naivni influenseri sa društvenih mreža koji su "pali" na jednostavnom eksperimentu koji je sproveo pomenuti brend.
Foto: Youtube/Screenshot
Payless, marka koja je poznata po jeftinoj i pristupačnoj obući otvorila je svoju fejk prodavnicu obuće pod nazivom "Palessi" u Los Anđelesu, a na veliko otvaranje su bili pozvani mnogi influenseri.
Mnogi od njih imaju veliki uticaj na društvenim mrežama i sebe nazivaju modnim influenserima, a obični ljudi često kopiraju njihove odevne kombinacije. Bez obzira na to što tvrde da se razumeju u modu, za lažni brend plaćali su oko 645 dolara, iako se realna cena cipela kreće od 19.99 do 39.99 dolara.
"Platila bih 400 ili 500 dolara", kaže jedna od šopingholičarki koje su došle na "svečano otvaranje", držeći u ruci patike od 20 dolara. Drugi je obuću nazvao "sofisticiranom i elegantnom".
Butik fejk obuće je zaradio 3.000 dolara za samo nekoliko sati nakon otvaranja. A onda je došlo vreme da kupci saznaju istinu - rečeno im je da su kupili Payless obuću i da će niz ovih reklama biti prikazan na televiziji.
Ideja ove kampanje nazvana je "Payless experiment", a njen cilj je da podseti kupce da su butici mesta gde možete kupiti obuću po prihvatljivoj ceni, kao i to da njihov dizajn ume da prevari čak i najuticajnije influensere.
Payless je iznenađenim kupcima vratio pare, ali i dozvolio da sve što su pazarili zadrže za sebe. Nekad smo tako naivni, zar ne?