Kada ulazite u javni toalet, uvek gledate mali znak na vratima koji označava da li je namenjen muškarcima ili ženama. Ti znakovi razlikuju se po mnogim kriterijumima, ali najčešće po odeći koju "nose".
Foto: Pixabay
Dok muški znak "nosi" pantalone, ženski znak "nosi" haljinu, a to bi sada moglo da bude pomalo zastarelo i ograničavajuće. Kompanija Axosoft iz Arizone, kao deo kampanje koja želi da izjednači muškarce i žene u određenim "muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji "Girls in Tech".
Foto: Pixabay
Tanja Kejtan iz Axosofta tvrdi da trougao koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao da predstavlja haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt pa na taj način poručuju da žene mogu biti superheroji.
ICMYI, #ItWasNeverADress campaign by @axosoft. http://t.co/QMWA9oUH1X #AIGAwomensleadership pic.twitter.com/DhzmgYYNc1
— AIGA (@AIGAdesign) 02. мај 2015.
"U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", rekli su iz kompanije.
Foto: Pixabay
Cilj kampanje je da podstakne razgovore o prihvatanju žena u bilo kom zanimanju. Ne radi se samo o jednakosti žena nego o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u nabrojenim zanimanjima.