10 hiljada koraka u danu nije dovoljno - 4 razloga zbog kojih to ne vodi do cilja

10 hiljada koraka u danu nije dovoljno – 4 razloga zbog kojih to ne vodi do cilja

Ako vam je cilj da skinete nakupljene kilograme, napraviti 10 hiljada koraka u danu hodajući neće biti dovoljno. To tvrdi dijetetičarka Suzi Burel koja svoju tvrdnju potkrepljuje s četiri razloga.

Foto: Shutterstock

"Kretanje je dobro za naše srce, kondiciju, raspoloženje i telo, ali morate učiniti mnogo više ako želite da smršate", kaže i navodi zašto je to tako.

1. Previše sedimo

Mnogi ljudi sede osam do 12 sati u danu, što je previše.

"Hodanje 60 do 90 minuta u danu, što je ekvivalentno 10 hiljada koraka kod prosečne osobe, ne može sagoreti dodatnu količinu masti. Previše sedimo i potrebno je sagoreti mnogo više kalorija", tvrdi Suzi.

2. Srčani puls retko ubrzava dok hodate

Ako želite sagoreti kalorije, morate ubrzati srčani puls, a to se gotovo nikad ne događa tokom obične šetnje.

Foto: Shutterstock

3. Više jedemo kad mislimo da smo aktivniji

Koliko ste puta odlučili da prošetate pa se po povratku doma zasladili čokoladom? Dijetetičarka kaže da će se većina ljudi nagraditi nakon telesne aktivnosti, ali pri šetnji ne sagorevate kalorija koliko mislite.

"Ako vam je cilj smršaviti, morate paziti na unos kalorija čak i ako napravite 10 hiljada koraka u danu", ističe.

4. 10 hiljada koraka je samo održavanje

Na kraju, Suzi kaže da je 10 hiljada koraka u danu dobro napraviti za održavanje težine, ali ne i za gubitak kilograma.

"Rezultate možete uočiti samo ako ubrzate srčani puls, radite barem 15 do 20 hiljada koraka u danu i pazite na ishranu", zaključila je.