6 pravila koja morate da poštujete ako želite pločice na stomaku!

Poznate fitnes instruktorke otkrivaju kako da izgradite jake trbušne mišiće i dobijete stomak o kakvom ste oduvek maštali.

Photo: Pixabay

1. Smanjite unos alkohola

Kajla Itsines, autorka knjige „Bikini Body Guide“ ,nije popila ni kap alkohola više od šest godina. U objavi na Instagramu napisala je: „Probala sam alkohol ranije ali mi se uopšte nije dopao. Nisam ga pila već šest godina (skoro sedam) i verovatno ga nikada više neću ni piti.“

Melisa, glavni trener u londonskoj teretani „Sweat it“, kaže: „Ako izbacite alkohol, postići ćete rezultate, jer većina alkoholnih pića ima visok sadržaj kalorija, a pored toga, kada smo pod njegovim uticajem ili nakon pijanstva lako se možemo opredeliti za nezdravu hranu.“

 

A post shared by KAYLA ITSINES (@kayla_itsines) on

2. Kombinujte trening visokog intenziteta (HIIT) i trening niskog intenziteta (LISS)

Nataša Oklej, jedna od dama koja stoji iza fitnes programa „A bikini a day“, koristi kombinaciju treninga visokog intenziteta i treniniga niskog intenziteta kako bi uskladila svoje telo. Od čučnjeva i intenzivnog trčanja, do preskakanja vijače i vežbanja tricepsa….

 

A post shared by Natasha Oakley (@tashoakley) on

3. Vežbajte svuda

Odaberite nekoliko vežbi koje možete da radite u bilo koje vreme i bilo gde, kako biste mogli da ih izvodite kada ste na odmoru ili putujete zbog posla.

Fitnes instruktorka Kat Mefan tako praktikuje jogu na različitim mestima – bilo da je reč o parku, plaži ili hotelskoj sobi.

4. Hranite se pravilno

Istina je da je jako teško dobro se hraniti upravo zbog pretrpanih rasporeda, a jedan od razloga može biti nepoznavanje osnovnih principa na kojima se temelji zdrava ishrana.

Fitnes stručnjak Melisa Alkantra, koja vežba zajedno sa Kim Kardašijan, objašnjava koliko su važni ugljeni hidrati i da nije jednostavno izbaciti određene grupe namirnica iz ishrane.

„Kada ne jedem ugljene hidrate, imam želju za prerađenom hranom i to ima smisla jer tvoje telo radi na taj način, uvek je u režimu preživljavanja.“

 

A post shared by Melissa Alcantara (@fitgurlmel) on

5. Smanjite procenat masti u telu

Kako biste dobili vidljive trbušnjake ne samo da treba da izgradite mišiće, već i da redukujete masti.

„Procenat zavisi od osobe do osobe, ali kada posmatramo telesne masti kod žena, zdrava granica je između 16-25 odsto, pri čemu za vidljive mišiće stomaka treba da bude između 16-20 odsto“, kaže Melisa, trener u „Sweat it“.

6. Pronađite vrstu vežbe koju volite da radite

Mrzite teretanu? Ne volite da trčite? Danas postoji toliko različitih vrsta treninga, a na vama je da odaberete onaj koji najviše odgovara vašoj fizičkoj spremnosti.

„Ako, kao ja, ne volite da podižete tegove, onda uzmite rukavice i idite na boks“, kaže Miranda Hart, trener u „Kobox“. Zahvaljujući pokretima telima u kojima pravite zaokrete, vi sve vreme angažujete mišiće ruku i stomaka, te radite trening za trbušnjake iako toga niste svesni.

Pročitaj još