6 saveta koji vam mogu pomoći da se rešite sala na stomaku bez vežbanja

6 saveta koji vam mogu pomoći da se rešite sala na stomaku bez vežbanja

Iako stručnjaci savetuju da svi odrade barem jednu vrstu vežbi dnevno, mnogi se toga ne pridržavaju. Donosimo nekoliko saveta da se  rešite sala bez vežbanja.

Foto: Shutterstock

Oblik rekreacije bi moglo biti apsolutno sve, od baštovanstva, preko šetanja psa pa sve do trčanja. No, jedan stručnjak tvrdi kako je gubitak kilograma ipak značajniji za rešavanje sala na području stomaka nego samo vežbanje.

Reč je o Seamu Vudu koji ističe kako postoje i druge stvari na koje biste mogli da se fokusirate ako želite da izgubite kilograme.

"Ljudi vežbaju sve više, a ne mogu shvatiti zašto kontinuirano ne dosežu krajnji cilj", rekao je u razgovoru za "Body and Soul".

Takođe, podelio je svojih šest glavnih tajni koje će vam pomoći u borbi protiv sala:

1. Zaboravite na omiljeno piće

Većina ljudi ima svoje omiljeno alkoholno piće, bilo da se radi o džinu i toniku ili pivu. No Sem kaže da odbacivanje alkoholnih pića takođe može pomoći da se rešite viška masnoće.

"Alkohol je neprijatelj gubitka kilograma, a dokazano je da povećava skladištenje masti. To je zato što će vaše telo odlučiti da upotrebi  alkohol kao gorivo, umesto da posegne za masnim zalihama. Ako pokušavate da izgubite centimetre oko stomaka, bez vežbanja, poželećete da eliminišete alkohol ili se ograničiti na 1-2 čaše nedeljno", rekao je Vud.

2. Izbacite rafinisane ugljene hidrate i prerađene šećere

Sem kaže da, ako ozbiljno razmišljate o gubitku sala, morate da "prestanete da konzumirate prerađene šećere i rafinisane ugljene hidrate".

Prerađeni šećeri nalaze se u puno poslastica, dok se rafinisani ugljeni hidrati nalaze u mnogim omiljenim jelima, poput pice, testenine i belog hleba.

Takođe, oni doprinose lošem zdravlju creva i često su visokokalorični, piše The Sun.

Foto: Shutterstock

3. Fokusirajte se na dobro zdravlje

Zdravlje creva povezano je s čitavim nizom stvari kao što su način na koji skladištimo masnoću, nivo glukoze i način na koji prerađujemo hranu.

Kako Sem objašnjava, ishrana bogata vlaknima, kao i probiotička hrana poput jogurta i kiselih krastavaca, može pomoći u gubitku kilograma.

4. Manje stresa

Ljudi procesuiraju stres na različite načine, a kod nekih veliki nivo stresa može dovesti do potrebe za prejedanjem, a samim time i do debljanja. Stres uzrokuje da naša tela oslobađaju adrenalin i kortizol.

Ako smo pod stresom, takođe možemo imati problema sa spavanjem, što znači da imamo malo energije i verovatno ćemo žudeti za hranom bogatom šećerom.

Sem kaže da je smanjivanje nivoa stresa ključno ako želite smršati i savetuje ljudima da eksperimentišu s različitim vrstama tehnika smanjenja stresa.

Foto: Shutterstock

5. Ishrana siromašna ugljenim hidratima

Iako nikada ne biste trebali potpuno da izbacite određenu grupu namirnica iz svoje ishrane, Sem je rekao kako je smanjivanje ugljenih hidrata odličan način za mršavljenje.

Kako kaže, kada to učinite, vaše telo će dobiti gorivo iz drugih izvora, a najčešće će to biti trošenjem zaliha masti.

6. Obratite pažnju na kalorije

Gubitak kilograma svodi se na manjak kalorija. Zato, za početak, smanjite svoje porcije i obratite pažnju na to koliko kalorija dnevno konzumirate.