Nutricionista savetuje šta jesti nakon treninga

Nakon dobro odrađenog treninga važno je pravilnim izborom hrane i pića oporaviti svoj organizam i nadoknaditi izgubljene hranjive materije. 

 Foto: Shutterstock

Kad god se znojimo, telo gubi elektrolite i, ako ih ne povratimo, možemo da osetimo neke neugodne nuspojave. Stoga, idealno rešenje za to su - kiseli krastavci.

"Elektroliti koje najčešće gubimo kroz znoj su soli, ali takođe gubimo i kalijum, magnezijum, kalcijum, cink u manjim količinama. Ako želite da izbegnete simptome kao što su umor, grčevi u mišićima, vrtoglavica, moguća mučnina i kako biste bili spremni za sledeći trening, morate da povratite elektrolite, a kiseli su krastavci idealni za to", objašnjava nutricionista Džejmi Šer.

"Osim što su ukusni, krastavci su prepuni minerala - natrijuma, kalijuma, gvožđa, mangana i kalcijuma. Slani su, hrskavi i hidriraju", ističe Džejmi.

 Foto: Shutterstock

"Krastavci su izvrstan obrok posle treninga. Ne samo da su puni soli i minerala već i hidriraju. Pomoći će vašem telu, čak brže i od vode, da se dovede u ravnotežu", ističe Šer i upozorava da krastavci nisu jedina hrana koju trebate da jedete nakon treninga.

"Nemojte zaboraviti proteine. Možda nisu puni minerala kao kiseli krastavci, ali potrebni su kako bi se mišići obnovili", zaključio je.

Pročitaj još