5 vežbi za savršeno oblikovanu zadnjicu i noge

5 vežbi za savršeno oblikovanu zadnjicu i noge

Pojedinačne vežbe dokazano imaju više efekta na oblikovanje dela tela koje želite. Najvažnije je obratiti pažnju koliki teret osoba koja vežba može podneti i na kom delu tela je najveći pritisak. Living Fit donosi vežbe za zadnjicu i jačanje i oblikovanje nogu uz pomoć tzv. ruskog zvona.

Foto: Shutterstock

Napominju da ove vežbe nisu namenjene za osobe koje imaju problem s leđima.

1. Stojeći čučanj

Ovaj pokret omogućava da vežbate s najvećim teretom i primenjujete jednaku silu na prednji i zadnji deo nogu. Ruska zvona jednake težine drže se u obe ruke, jednom nogo iskoračite napred i počnete da radite čučnjeve.

2. Čučanj s podignutom nogom otpozadi

Ovom vežbom koja omogućava dodatno istezanje, povećavate aktivaciju mišića zadnjice i balansa. Treneri napominju da ove vežbe uvodite postepeno i da vodite računa o težini koju podižete kako se ne biste povredili i napravili kontraefekat.

3. Čučanj s podignutom nogom napred

Ova varijacija će izgraditi vašu zadnjicu i mišiće na unutrašnjoj strani bedara.

4. Klizački čučanj

Ovo zahteva najviše balansa i najbolja je vežba za noge. Zbog ugla potkolenice, potrebna je veća pokretljivost zgloba i kuka što pomaže u oblikovanju listova.

5. Kozački čučanj

Pomeranjem u stranu stvorićete veći izazov vašim bedrima i kukovima. Za vežbu je potrebno jedno rusko zvono.

Ostavi komentar