Vežba za zadnjicu efikasnija čak i od čučnjeva!

Hip thrust je vežba koju mnogi fitnes treneri smatraju jednom od najboljih vežbi, ako želite čvrstu i oblikovanu zadnjicu.

 Foto: Shutterstock

Reč je o vežbi gde se sedeći na tlu i oslanjajući lopaticama na klupicu ili neko uzvišenje, odgurujete stopalima i potiskujete stražnjicu svladavajući tako otpor svog tela ili nekog opterećenja poput šipke, tegova ili elastične trake.

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Bret "Glute Guy" Contreras PhD (@bretcontreras1) дана

Trener Bret Kontreras, jedan od stručnjaka koji se bavi istraživanjem hipertrofijskog treninga i treninga gluteusa, došao je do zaključka da hip thrust daje bolje rezultate za rast i razvoj gluteusa od čučnjeva.

 
 
 
 
 
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Објава коју дели Lauren Simpson (@laurensimpson) дана

"Uz nekoliko saveta, moći ćete ovu vežbu izvesti sami i relativno sigurno bez preteranog rizika od povređivanja. Ono na šta trebate paziti jeste neutralni položaj kičme. Takođe, glava mora pratiti kretanje tela tokom izvođenja vežbe", rekao je Kontreras.

Pročitaj još